افزایش بیش از دو برابری تسهیلات اشتغال کمیته امداد استان کرمان در سال جاری

صادقی گفت: تسهیلات اشتغال کمیته امداد در سال گذشته ۵۰۰ میلیارد تومان بود که امسال با افزایش بیش از دو برابری به یک هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان رسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ یحیی صادقی، شنبه(۲۷ فروردین) در حاشیه افتتاح نمایشگاه افتخارآفرینان اشتغال کمیته امداد استان گفت: در این نمایشگاه یکصد مجری طرح اشتغال در ۷۰ غرفه تولیدات خود را عرضه می کنند‌.

 

 

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با بیان اینکه یکی از برنامه های محوری کمیته امداد ایجاد درآمد پایدار از محل اشتغال است؛ افزود: سال گذشته اتفاقات خوبی در حوزه اشتغال رقم خورد که منجر به درآمد پایدار برای خانواده ها شد.

 

 

وی ادامه داد: تسهیلات اشتغال کمیته امداد در سال گذشته ۵۰۰ میلیارد تومان بود که امسال با افزایش بیش از دو برابری به یک هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان رسیده است.

 

 

صادقی از تعهد کمیته امداد استان برای ایجاد ۲۴ هزار شغل در سال جاری خبر داد و افزود: این تعداد شغل، غیرمددجویان نیازمند را هم شامل می شود.

 

 

وی با بیان اینکه  بازار بیش از ۹۰ درصد مشاغل کمیته امداد امام خمینی(ره) در همان محل{تولید} وجود دارد؛ گفت: در واقع این فعالیت ها در چرخه اقتصاد مقاومتی هستند.

 

 

بر اساس گزارش شبستان؛ نمایشگاه افتخارآفرینان اشتغال کمیته امداد استان که با حضور استاندار و جمعی از مسئولین در بوستان مادر گشایش یافت؛ تا دوم اردیبهشت ماه جاری همه روزه عصرها از ساعت ۱۶ تا ۲۲ پذیرای بازدید عموم است.

 

کد خبر 1166491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha