رسیدگی به مشکلات قضایی مردم در مساجد زنجان

رئیس کل دادگستری استان زنجان از آغاز ماه مبارک رمضان به همراه جمعی از معاونین و کارشناسان قضایی خود با حضور در مساجد شهر زنجان به مشکلات قضایی آنان رسیدگی می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، در راستای رسیدگی مشکلات قضایی مردم در مساجد به مناسبت ماه مبارک رمضان؛ منظور قاضی القضات زنجان در مسجد حضرت ابوالفضل  منطقه جانبازان  زنجان  با مردم دیدار کرد.

 

حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در این خصوص اظهار کرد: حضور مسئولان قضایی در میان مردم برای شنیدن صحبت‌ها و مشکلات  یک وظیفه است و تلاش برای برطرف کردن دغدغه های مردم  از اهداف این دیدارها است .

رییس کل دادگستری زنجان  در ادامه این دیدار  با درخواست اهالی منطقه مبنی بر بروز برخی مشکلات و معضلات در پارک این منطقه با حضور میدانی در  پارک و از نزدیک در جریان مشکلات قرار گرفتند و دستورات لازم به دادستان مرکز استان و رییس کلانتری منطقه برای پیگیری دغدغه اهالی صادر کرد.

 

وی همچنین در مسجد میرزااحمد زنجان حاضر و با مردم دیدار عمومی کرد؛ در این دیدار که دادستان مرکز استان و معاون قضایی نیز حضور داشتند، رئیس کل دادگستری استان زنجان از بخش های مختلف مسجد از قبیل کتابخانه و محل بسته بندی ارزاق برای توزیع میان نیازمندان بازدید کرد و گفت: این اقدام ارزشمند توسط هیئت امنا و مردم خیر محل  برای کمک به نیازمندان در این مکان مقدس بسیار ارزشمند و قابل تقدیر می باشد.

رئیس کل دادگستری استان زنجان همچنین در مسجد احمدیه زنجان نیز یک دیدار عمومی داشت و از نزدیک مشکلات قضایی مردم را مورد بررسی قرار داد.

 

در این دیدار پرونده کثیرالشاکی با ۱۵۰ شاکی که تعدادی از نمایندگان پرونده که مال باخته بودند نیز حضور داشتند مورد بررسی رییس کل دادگستری زنجان قرار گرفت و در ادامه با تماس تلفنی به مراجع انتظامی دستورات لازم  برای اجرای دقیق حکم قضایی صادر کردند.

کد خبر 1166578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha