اقدام هوشیارانه امام (ره) روز ارتش را زنده نگه داشت

حجت الاسلام سلیمانی تبارگفت: روز ارتش ایام الله است و ایام الله باید زنده نگه داشته باشد دراین روز استکبار و منافقین در سطح کشور به دنبال آن بودند تا ارتش منحل شود اما اقدام هوشیارانه امام (ره) بود که وارد میدان شد و این روز زنده نگه داشته شد.

حجت الاسلام سلیمانی تبار در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد تمهیدات دژبان ارتش برای برگزاری مراسم روز 29 فروردین گفت: همان گونه که می دانید دژبان به کل ارتش مربوط است و تمام برنامه های ارتش و سازمان عقیدتی سیاسی اجرای آن بر عهده دژبان کل ارتش است، به همین منظور در رابطه با سالگرد شهید صیاد برنامه های متنوعی سازمان بر عهده ما گذاشته که آن را اجرا می کنیم که یکی از این مراسم ها سالروز بزرگداشت این شهید است که  در بهشت زهرا برگزار شد. همچنین بزرگداشتی در مورد سالروز شهادت شهید صیاد در پادگان ها برگزار شد.

 

رییس عقیدتی سیاسی دژبان کل ارتش در مورد رژه روز ارتش گفت: امسال شاهد رژه خودرویی هستیم و با توجه به اوضاع منطقه وظیفه دژبان سنگین تر است. دژبان از هر لحاظ به عنوان اینکه ضابط نظم در نیروهای مسلح به خصوص در ارتش است، آن روز را تمام عیار وارد میدان می شود و سعی می کند در ارتش یک جلوه خوبی در عالم نمایش دهد.

 

وی با بیان اینکه آمادگی کامل برگزاری روز ارتش در دژبان وجود دارد گفت: امسال ارتش به دنیا ثابت می کند که روز ارتش فراموش نشده است. رژه 29 فروردین برنامه مصوب ارتش است و برنامه مصوب دژبان در نظر گرفته شده است و امسال بهتر از سال گذشته وارد میدان می شود تا به دنیا ثابت کند که روز ارتش ایام الله است و ایام الله باید زنده نگه داشته باشد، برای آنکه در ان روز دنیا، استکبار و منافقین در سطح کشور به دنبال آن بودند تا ارتش منحل شود اما اقدام هوشیارانه امام (ره) بود که وارد میدان شد و این روز زنده نگه داشته شد. در این روز قداست امام و رهبری در جامعه باقی ماند و تلاش می کنیم امسال بهتر از سال های گذشته وارد میدان شویم.

 

کد خبر 1166596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha