آیت الله مروج، شخصیتی خدمتگزار و مردمی بود

بحرالعلومی گفت: آیت الله مروج، شخصیتی خدمتگزار و مردمی بود که همین مردمی بودنشان باعث محبوبیت وی بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، محفل صمیمی و ادبی «ماه حسن» در محل موسسه فرهنگی و تحقیقاتی آیت‌الله مروج و با حضور آیت الله «سید حسن عاملی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و شاعران و ادبای استان برگزار شد.

 

این محفل به مناسبت بیست و یکمین سالگرد ارتحال آیت‌الله مروج یاد و خاطره این عالم ربانی و عامل و نماینده فقید ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و پدر مهربان دارلارشاد اردبیل برپا شد.

 

«عبدالله بحرالعلومی» گفت: استان اردبیل در تربیت و معرفی شخصیت ها از جایگاه ویژه و خاصی برخوردار است و دارلارشاد اردبیل خاستگاه شخصیت های والامقام و بزرگی در دوران مختلف تاریخی بوده است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، ضمن تسلیت عروج ملکوتی عالم عامل و عارف واصل حضرت آیت الله مروج و تبریک میلاد مبارک امام حسن مجتبی(ع)، افزود: آیت الله مروج، شخصیتی خدمتگزار و مردمی بود که همین مردمی بودنشان باعث محبوبیت وی بود.

 

بحرالعلومی بیان کرد: محفل انس و شعر ماه حسن به رهنمود و راهنمایی های حضرت آیت الله دکتر سید حسن عاملی برپا گردید که این امر، نمونه بارزی از اهمیت دادن وی به مقوله فرهنگ و هنر و برپایی محفل های فرهنگی و هنری در استان اردبیل است.

 

آیت‌الله مروج نماینده فقید ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در 27 فروردین سال 1380 به دنبال عارضه بیماری و بستری شدن در بیمارستان به دعوت حق لبیک گفت و همه ساله یاد و خاطره این عالم فقید در موسسه فرهنگی و تحقیقاتی ایشان با حضور علاقمندان و مردم ولایتمدار اردبیل گرامی داشته می‌شود.

کد خبر 1166618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha