رژه روز ارتش بصورت خودرویی در کرمانشاه برگزار می شود

سلیمان طاهری، گفت: مراسم رژه خودرویی همزمان با سراسر کشور راس ساعت ۸و ۳۰ دقیقه صبح (۲۹ فروردین) با حضور مسئولان استانی در بزرگراه حضرت امام(ره) کرمانشاه بصورت خودرویی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه ، امیر سلیمان طاهری در نشست خبری که پیش از ظهر امروز ۲۸ فروردین به مناسبت روز ارتش در سالن اجتماعات قرارگاه فرماندهی ارتش کرمانشاه برگزار شد،گفت: با توجه به اینکه ویروس کرونا هنوز به صورت کامل از بین نرفته است و برابر تدابیر سلسله مراتب، امسال به منظور رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی، برپایی رژه در کشور به صورت خودرویی است و رژه هوایی در تهران و ورود چتربازان در بعضی از شهرها از جمله کرمانشاه برگزار می شود.

 

فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور افزود:دیدار جمعی از ارتشیان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، عطرافشانی گلزار شهدا، بخشش اضافه خدمت سربازان ارتش، تجلیل از خانواده‌های شهدا، دیدار با پیشکسوتان و یادگاران دفاع مقدس، اعزام اکیپ‌های پزشکی به مناطق محروم، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی، برگزاری محفل انس با قرآن کریم، اهدای خون و استقرار اکیپ سازمان انتقال خون در محوطه قرارگاهاز برنامه‌های در نظر گرفته شده در استان کرمانشاه به مناسبت روز ارتش است.

 

 

طاهری تصریح کرد: شعار مهم ارتش جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب تا کنون، «ارتش برای ملت» مطرح و تا امروز نیز به کار گرفته شده و خود را در بحران ها نشان داده است.

 

 

فرمانده قرار گاه عملیاتی ارتش غرب کشور با اشاره به اینکه در هیچ برهه از تاریخ به اندازه امروز در آمادگی کامل نبوده‌ایم، اظهار کرد: در هر جنگی که در دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور رخ داده است، بخش‌هایی از خاک این سرزمین به بیگانگان واگذار شده، اما در دوران دفاع مقدس و بعد از آن شاهد بودیم که ارتشیان در کنار سایر نیاروهای مسلح با جانفشانی‌های خود اجازه ندادند یک وجب از خاک ایران اسلامی به دست بیگانگان بیفتد.

 

 

وی گفت:هم ادوات و تجهیزات ارتش ما به دست دانشمندان و متخصصان ایران به روز شده هم ساختار آن از حالت سنتی به حالت واکنش سریع تغییر یافته  و تیپ‌های واکنش سریع ارتش این آمادگی را دارند که در کمترین زمان ممکن هر ماموریتی را در هر جایی از خاک وطن انجام دهند.

 

 

 


 

کد خبر 1166667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha