برگزاری مراسم بزرگ ضیافت مهربانی و جشن روزه اولی ها در شیرخوارگاه «حضرت ولیعصر (عج)»

هوشیار گفت: برگزاری مراسم بزرگ ضیافت مهربانی و جشن روزه اولی ها با هدف نهادینه شدن فرهنگ دینی و قرآنی و با هدف اکرام ایتام با حضور استاندار فارس در شیرخوارگاه «حضرت ولیعصر (عج)» برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدرضا هوشیار»، امروز (یکشنبه 28 فروردین) با اشاره به برگزاری مراسم بزرگ ضیافت مهربانی و جشن روزه اولی ها در بهزیستی فارس در جمع خبرنگاران گفت: این مراسم در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) و با هدف اکرام ایتام و با همت خیران در بهزیستی فارس با حضور استاندار فارس در شیرخوارگاه «حضرت ولیعصر (عج)» برگزار شد.

سرپرست اداره کل بهزیستی فارس افزود: در این مراسم، استاندار فارس از شیرخوارگاه «حضرت ولیعصر (عج)» نیز بازدید کرد و از مدیران دستگاه های اجرایی خواستار عمل به مسئولیت اجتماعی خود و مساعدت به اداره کل بهزیستی فارس شد.

هوشیار با اشاره به فعالیت شیرخوارگاه «حضرت ولیعصر (عج)» بیان کرد: این مرکز ظرفیت نگهداری از یکصد کودک صفر تا سه سال و ۳۰ کودک سه تا ۶ سال را با هدف حمایت و نگهداری کودکان بی سرپرست و فاقد سرپرست دارد و به صورت هیئت امنایی و با کمک خیران تحت نظارت بهزیستی فارس فعالیت می کند.

وی ادامه داد: مراسم روزه اولی ها برای فرزندان بهزیستی به صورت همزمان در مراکز تحت نظارت بهزیستی فارس در سراسر استان با هدف نهادینه شدن فرهنگ دینی و قرآنی در خانه های کودک بهزیستی فارس برگزار شده است.

هوشیار با قدردانی از همت خیران در اکرام ایتام در ماه مبارک رمضان گفت: مردم نیکوکار فارس می توانند کمک های خود برای کودکان شیرخوارگاه «حضرت ولی عصر (عج)» را به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۲۲۸۶۹ واریز کنند.

وی اضافه کرد: توزیع بیش از ۲۷ هزار بسته معیشتی به ارزش بیش از ۱۴۰ میلیارد ریال و بیش از ۹ هزار و ۵۰۰ پرس غذا با ارزش بیش از ۶ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال و مجموعا ۱۴۶ میلیارد ریال کمک های نقدی و غیر نقدی برای مددجویان بهزیستی فارس از ابتدای ماه رمضان تاکنون به انجام رسیده است.

کد خبر 1166695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha