همت والای مرکز نیکوکاری رسانه یاران خراسان جنوبی جهت حل مشکلات نیازمندان

طالبی گفت: همت های والایی در مرکز تخصصی رسانه یاران جهت حل مشکلات نیازمندان وجود دارد و اصحاب رسانه استان با جان و دل و بدون هیچ در این مرکز تلاش می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محمدرضا طالبی» امروز (۲۸ فروردین) در مراسم تقدیر از نیک اندیشان رسانه ای خراسان جنوبی اظهار داشت: در روایات مختلف آمده است که امام حسن مجتبی(ع) مرتب به یاد فقرا و سائلین بوده اند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: وقتی رسانه ها با تمام توان و قدرت خود به حمایت و کمک از جامعه محرومین بیایند باید تحولات خوبی در جامعه صورت گیرد.

 

وی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی و معیشتی بسیاری در کشور وجود دارد، افزود: هر جامعه و ملتی اگر جای ایران بود کمرش شکسته می شد اما مردم نیکوکار و رسانه های مختلف کشور به حمایت و کمک نیازمندان طبق فرمایشات مقام معظم رهبری آمدند.

 

طالبی با اشاره به اینکه همت های والایی در مرکز تخصصی رسانه یاران جهت حل مشکلات نیازمندان وجود دارد، گفت: بدون هیچ مزد و اجری اصحاب رسانه برای کمک به نیازمندان در این مرکز با جان و دل تلاش می کنند و بدون شک کمک های خداوند شامل حال این عزیزان خواهد شد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی به آثار نیکوکاری از دیدگاه قرآن کریم اشاره کرد و افزود: اولین اثر دوستی و صمیمیت است و دومین اثر خیر و سعادت دنیوی و اخروی محسوب می شود و در راستای اجرای کمک های نیکوکارانه قطعا تعدیل و عدالت اقتصادی در جامعه به وجود می آید و آمرزش گناهان نیز یکی دیگر از اثرات کار خیر است.

 

وی در پایان گفت: هر چه قدر حسنات اضافه شود از سیئات کاسته خواهد شد و نیکوکاری به انسان آرامش روحی دست می دهد و وجدان ما بیدارتر می شود و به آرامش خاطر خاصی دست می یابیم و محبوبیت در نزد خداوند بسیار بالا و ارزش بالایی دارد.

کد خبر 1166699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha