معرفت و اعتقاد وجه تماییز ارتش ایران است

حجت الاسلام شاهرخی با بیان اینکه پایبندی به ارزش ها وجه تماییز ارتش جمهری اسلامی ایران است، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز کنار سایر نیروهای مسلح در اوج اقتدار، بالندگی و آمادگی قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید احمدرضا شاهرخی» امروز (28 فروردین) در حاشیه دیدار با جمعی از فرماندگان نیروی ارتش لشکر84 استان لرستان که به مناسبت هفته ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: ارتش با پایبندی به اعتقادات، ارزش‌ها و آرمان‌های اسلام در مقایسه با سایر ارتش‌های جهان جایگاهی کاملا ممتاز و والایی دارد.

 

وی با بیان اینکه روز ارتش نقطه عطفی در تاریخ  انقلاب اسلامی ایران است، افزود: نامگذاری این مناسبت، نشان دهنده اهمیت و جایگاه ارتش در نظام است چراکه نگهبان ملت و حافظ استقلال کشور می باشد.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد بیان کرد: نیروهای مسلح کشورمان به ویژه ارتش سرافراز و مردمی با پایبندی به اعتقادات، ارزش‌ها و آرمان‌های اسلام در مقایسه با سایر ارتش‌های جهان جایگاهی کاملا ممتاز و والایی دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: در تاریخ جمهوری اسلامی و مقاطع مختلف همچون هشت سال دفاع مقدس نیز شاهد ایمان، اخلاص و فداکاری ارتشیان ایران اسلامی در آن دوران سخت بوده‌ایم.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی ادامه داد: ارتش حافظ نظم و امنیت است و در دوران دفاع مقدس، سیل، زلزله، شیوع ویروس کرونا و رسیدگی به محرومان تلاش کرده که این اقدامات نشان دهنده معرفت و اعتقادی است که درون ارتش جمهوری اسلامی ریشه دارد.

 

وی ادامه داد: با اشاره به اینکه ارتش امروز، دقیقا همان ارتشی است که حضرت امام خمینی (ره) می‌خواست و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) آن را شجره طیبه برمی‌شمارند، تصریح کرد: معرفت، بینش و عقیده در ارتش سرفراز اسلام حرف اول را می‌زند و تا زمانی که این اولویت‌ها در ارتش مردمی ما وجود دارد، هیچگاه دچار کج‌روی، لغزش و بی‌تفاوتی نخواهد شد.

 

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه نیروهای مسلح در خدمت به مردم  کشورمان پیشگام هستند، عنوان کرد: هرگونه تحرک و تلاش ارتش مایه عزت اسلام و مسلمین است. نیروهای مسلح با اولویت قرار دادن ارزش‌ها، اعتقادات، امنیت و آسودگی خاطر هموطنانمان، امثال شهیدان بزرگواری چون صیاد شیرازی، کلاهدوز و... را تقدیم این نظام و کشور کردند..

 

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی اظهار کرد: کارکنان غیور نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مایه افتخار جامعه اسلامی هستند.

کد خبر 1166728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha