جشن گلریزان برای بیماران صعب العلاج خراسان جنوبی برگزار شود

رمضانی گفت: حدود سه هزار بیمار صعب العلاج در خراسان جنوبی زندگی می کنند و امیدواریم جشن گلریزان برای کمک به این‌ افراد امسال به همت مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران و همراهی مسئولان در استان برگزار شود‌.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «زینب رمضانی» امروز (۲۸ فروردین) در مراسم تقدیر از نیک اندیشان رسانه ای خراسان جنوبی اظهار داشت: ۳۰ ماه از افتتاح و راه اندازی مرکز تخصصی رسانه یاران خراسان جنوبی می گذرد و قدم های خوبی طی ۵ ماه اول تاسیس این مرکز برداشته شد.

 

رئیس هیات عامل مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان جنوبی بیان کرد: قبل از شیوع ویروس کرونا به دنبال این بودیم تا جشن گلریزان بیماران صعب العلاج را برگزار کنیم اما به دلیل شیوع ویروس کرونا این برنامه متاسفانه برگزار نشد.

 

وی در ادامه گفت: طی دو سال و نیم اخیر اتفاقات خوبی در جهت گشایش مشکلات مردم در رسانه ها رقم خورد و در مرکز تخصصی رسانه یاران خراسان جنوبی تلاش کردیم تا پل ارتباطی بین مردم و مسئولان باشیم.

 

رمضانی با بیان اینکه از زمان تاسیس این مرکز تاکنون ۱۰ خانواده در دام اعتیاد شناسایی شد، ادامه داد: در راستای نجات این افراد از دامن اعتیاد اقداماتی انجام شد و در جهت اشتغال زایی این افراد تلاش هایی صورت گرفت.

 

رئیس هیات عامل مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان جنوبی در ادامه گفت: تهیه گوشی همراه برای ۱۳ دانش آموزان از دیگر اقدامات این مرکز بوده است و طی ۳۰ ماه اخیر بیش از ۷۰۰ میلیون تومان کمک جمع آوری شده است.

 

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران مشکلات بسیاری دارند، افزود: اما بزرگترین انگیزه خبرنگاران برای ماندن در عرصه خبرنگاری این بوده که از اعتبار خود برای حل مشکلات مددجویان استفاده کنند.

 

رمضانی به برگزاری طرح افطاری مهربانی اشاره کرد و گفت: در راستای اجرای این طرح بیش از یک هزار بسته افطاری ساده شامل نان، پنیر، خرما و تخم مرغ طی دو مرحله تا پایان ماه مبارک رمضان بین مددجویان توزیع خواهد شد.

 

رئیس هیات عامل مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان جنوبی در پایان عنوان داشت: حدود سه هزار بیمار صعب العلاج در استان زندگی می کنند و امیدواریم جشن گلریزان برای کمک به این‌ افراد نیز در استان برگزار شود‌.

 

 

کد خبر 1166832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha