خوزستان یکی از استان‌های پیشگام در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد است

نجاتی با بیان اینکه خوزستان یکی از استان‌های پیشگام در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد است گفت: اگر زندان‌های ما خالی باشد، جامعه به سمت توسعه و پیشرفت پیش می‌رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «رضا نجاتی» امروز (یکشنبه ۲۸ فروردین) در جشن گلریزان ویژه آزادسازی زندانیان زن سرپرست خانوار جرائم غیرعمد خوزستان اظهار کرد: به لطف خداوند متعال امروز در نظامی زندگی می‌کنیم که فرهنگ اسلامی غالب بوده و یکی از فرهنگ‌های حاکم کمک به هم‌نوعان به ویژه رسیدگی به خانواده‌های نیازمند است.

 

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان با بیان اینکه خوزستان یکی از استان‌های پیشگام در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد است و افزود: در رابطه با رسیدگی به خانواده‌های نیازمند و زندانیان غیرعمد خوب پیش رفته‌ایم.

 

وی با اشاره به اینکه کمک به زندانیان جرائم غیرعمد بسیار ارزشمند است اما مهم‌تر از آن آزادی زندانیان زن جرائم غیرعمد است اضافه کرد: کمک به آزادسازی زندانیان با جرائم مالی غیرعمد ضروری است و این موضوع باید در رسانه‌ها نشر پیدا کند.

 

نجاتی با بیان اینکه برگزاری نشست‌های اینچنینی به توسعه این فرهنگ و کار خیر کمک می‌کند یاد آور شد: امیدواریم تا پایان ماه مبارک رمضان شاهد آزادی جمع زیادی از زندانیان جرایم غیرعمد باشیم چرا که اگر زندان‌های ما خالی باشد، جامعه به سمت توسعه و پیشرفت پیش می‌رود.

 

کد خبر 1166844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha