۱۲۵۰ طرح محرومیت زدایی در چهارمحال و بختیاری به بهره برداری رسید

آیین اختتامیه ۱۲۵۰ طرح محرومیت زدایی و ۲۸۳ واحد مسکن مددجویی چهارمحال و بختیاری با حضور معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه و جمعی از مسئولین استانی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، آیین اختتامیه 1250 طرح محرومیت زدایی و 283 واحد مسکن مددجویی چهارمحال و بختیاری امروز(یکشنبه 28 فروردین) با حضور معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه و جمعی از مسئولین استانی در مجتمع لاله کشور برگزار شد.

 

«علی محمد اکبری» در این مراسم با اشاره به اینکه از شیوع ویروس کرونا تاکنون چهار هزار و 600 میلیارد ریال انواع کمک های نقدی و غیرنقدی در میان نیازمندان استان توزیع شده است، گفت: این کمک ها به همت سپاه و بسیج و دستگاه های مختلف حمایتی استان جمع آوری و توزیع شده است.

 

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (علیه السلام) توجه به محرومین را از وظایف ذاتی سپاه خواند و افزود: امروز به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(علیه السلام ) نیز بیستمین مرحله رزمایش مواسات و کمک مومنانه با توزیع 15 هزار بسته معیشتی در استان برگزار شد.

 

وی با تأکید بر اینکه سپاه همواره و در حوادث گوناگون مکمل کار دولت ها بوده است، اظهار کرد: حضور فعال و به موقع سپاه و بسیجیان در عرصه های گوناگون و حوادث طبیعی و امدادرسانی به مردم گواه این ادعاست.

 

اکبری با اشاره به آغاز به کار ساخت 400 کارگاه اشتغالزایی و مسکن مددجویی از امروز، خاطرنشان کرد: این کارگاه ها می تواند زمینه اشتغال نیروهای فعال استان را فراهم کند.

 

کد خبر 1166848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha