تمسک به قرآن کریم و اهل بیت (ع) نقشه های دشمنان را نقش بر آب می کند

حجت الاسلام حمید بامری گفت: دشمنان برای جوانان و خانواده های ما طرح و برنامه دارد و درمان و پادزهر آن که نقشه های آنها را برآب می کند تمسک به قرآن و اهل بیت (ع) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، جشن ‌میلاد امام حسن مجتبی (ع) و شبی در محضر قرآن با حضور باشکوه مردم در عنبرآباد برگزار شد. 
 
حجت الاسلام «حمید بامری» در این مراسم، گفت: حافظان، معلمان، خادمان و مبلغان قرآن باید بدانند برای چه چیز مهم و ارزشمندی کار می کنند تا به این توفیق هر چه بیشتر ارج نهاده شود. 
 
امام جمعه عنبرآباد بیان کرد: نشر و پیاده کردن ارزش های قرآن در جامعه، کلاس درس و در بین خانواده ها باید به صورت محسوس در کشور انجام شود. 
 
وی عنوان کرد: به تازگی مقام معظم رهبری در جمع قاریان و حافظان قرآن، تاکید کردند؛ مساجد را قرآن محور کنید و آن را به شبکه قرآنی سراسر کشور متصل کنید.
 
حجت الاسلام بامری تصریح کرد: امروز دشمن با تمام خدم و امکانات، رسالت خود را در تغییر ذائقه جوانان ما به میل خودش به کار گرفته است پس باید هوشیار بود.
 
امام جمعه عنبرآباد افزود: کسی گمان‌نکند فیلم‌هایی با محتوای خانواده که از شبکه های ماهواره ای پخش می‌شود به فکر اوقات فراقت ما است خیر بلکه آنها به دنبال دزدیدن اعتقادات و تغییر فرهنگ اسلامی در جامعه ما هستند. 
 
وی خاطرنشان کرد: دشمنان برای جوانان و خانواده های ما طرح و برنامه دارد و درمان و پادزهر آن که نقشه های آنها را برآب می کند تمسک به قرآن و اهل بیت (ع) است.
 
حجت الاسلام بامری اظهار کرد: این مجالس و محافل قرآنی باید به صورت گسترده در محلات و روستاها برگزار شود تا جوانان و مردم ما با معارف ناب قرآنی انس بگیرند. 
 
امام جمعه عنبرآباد اضافه کرد: هر کجا در زندگی زمین خوردیم و  دچار سردرگمی شدیم به دلیل کنار گذاشتن این نسخه دنیا و آخرت یعنی قرآن کریم است و طبق حدیثی شریف، خانه های خود را به نور قرآن منور کنیم.
 
وی بیان کرد: مدارس، دانشگاه ها و حوزه های علمیه چقدر در بحث قرآن کار می کنند؟ و دشمن با جنگ و افتراق و جدا کردن از قرآن می خواهد به اهداف شوم خود دست پیدا کند.
 
حجت الاسلام بامری در خاتمه تاکید کرد: امروز راه ایمن شدن از شر شیطان، تمسک به این نور عظیم قرآن و سیره اهل بیت (ع) است.
 
شایان ذکر است؛ این مراسم به همت جوانان مسجد محمودآباد و حضور بسیار باشکوه مردم این روستا برگزار شد و با برنامه هایی همچون سخنرانی، قرعه کشی، قرائت قاریان ممتاز حسین خالصی و قاسم اکبرآبادی، اجرای برادر و خواهر  کم‌توان جسمی و روشندل حافظ قرآن از شیراز همراه بود.
کد خبر 1166863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha