تمسک به قرآن و عترت تنها راه نجات بشریت از جهالت مدرن است

حجت الاسلام نوفرستی گفت: امروز جهان به تعبیر رهبر معظم انقلاب گرفتار جهالت مدرن است و تنها راه نجات بشریت پناه بردن به قرآن و عترت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «غلامحسین نوفرستی» امروز (۲۸ فروردین) در آیین گشایش سیزدهمین نمایشگاه قرآن کریم خراسان جنوبی اظهار کرد: ماه رمضان، ماه تقرب الهی است و ذکر انسان را به این قرب و منزلت نزدیک می‌کند.

 

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه ذکر یکی از نام های قرآن و به معنای یاد است، تصریح کرد: ذکر وسیله‌ی ارتباط است و خداوند قرآن را نازل کرد تا ما با قرآن به او نزدیک شویم و اگر می خواهیم با خدا ارتباط داشته باشیم باید به یادش باشیم.

 

وی افزود: آنقدر نزول قرآن عظمت دارد که خداوند آن را در شب قدر نازل کرد و حتی رمضان را با قرآن معرفی می‌کند و روزه گرفتن هم از راه های قرب الهی است و برای خالص شدن باید روزه گرفت.

 

حجت الاسلام نوفرستی با اشاره به اینکه رمضان ماه نزول قرآن و دعوت به ضیافت الهی برای نزدیکی به خداوند است، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند کتاب انقلاب ما قرآن است و اگر انقلاب کردیم برای پیاده کردن قرآن بوده و لذا آخرین سفارش معمار انقلاب در وصیت نامه خود باز هم سفارش خاتم نبیین(ص) مبنی بر تمسک به قرآن و عترت است.

 

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تأکید کرد: امروز جهان به تعبیر رهبر معظم انقلاب گرفتار جهالت مدرن است و تنها راه نجات بشریت پناه بردن به قرآن و عترت است.

کد خبر 1166875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha