حفظ امنیت کشور نشان دهنده توانایی و اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است

عباسی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس ارتش در کنار همه نیروهای مسلح از کیان نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع کرد گفت: حفظ امنیت دریایی و زمینی کشورمان نشان دهنده توانایی بالای نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «اسدالله عباسی» امروز (دوشنبه، ۲۹ فروردین) در رژه خودرویی و موتوری نیروهای مسلح گیلان در رشت به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: روز ارتش را که یادآور ایستادگی و مقاومت نیروهای جان بر کف ارتش جمهوری اسلامی ایران است را تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

 

استاندار گیلان ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای گرانقدر ارتش و نیروهای مسلح عنوان کرد: بعد از میثاق همافران با امام راحل، تا روزی که روز ارتش نامگذاری شد، ایادی دشمن با انواع توطئه‌ها درصدد انحلال ارشد بودند اما این روز توسط امام راحل به نام روز ارتش نامگذاری شد.

 

عباسی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس ارتش در کنار همه نیروهای مسلح از کیان نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع کرد ابراز داشت:‌ به دلیل همین ایثارگری ها و جانفشانی ها است که امروز جمهوری اسلامی ایران در تمام عرصه‌ها به ویژه حوزه دفاعی و نظامی به عزت و اقتدار رسیده است.

 

وی رفتارهای مذبوخانه دشمن و خنثی سازی آنها با تدابیر مقام معظم رهبری و فرماندهان نیروهای مسلح را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: حفظ امنیت دریایی و زمینی کشورمان نشان دهنده توانایی بالای نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران چه در دریا و چه روی خشکی است.

 

نماینده عالی دولت در استان گیلان خاطرنشان کرد: افتخار می‌کنیم که ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح اعم از سپاه پاسداران، بسیج و ناجا بار دیگر آزمون بزرگی را با موفقیت به پایان رسانده و پرچم جمهوری اسلامی ایران را با رشادت‌ها و شجاعت های خود برافراشته است.

 

 

 

 


 

کد خبر 1166977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha