مهدیه اردبیل میزبان آئین اختتامیه اولین جشنواره قرآنی محلات اردبیل

معاون فرهنگ و قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: آئین اختتامیه اولین جشنواره قرآنی محلات اردبیل معرفی برترین استعدادهای قرآنی همزمان با ولادت حضرت امام حسن المجتبی(ع) در مهدیه اردبیل با برگزار شد.

«مهدی طاهری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: آئین اختتامیه اولین جشنواره قرآنی محلات اردبیل معرفی برترین استعدادهای قرآنی همزمان با ولادت حضرت امام حسن المجتبی(ع) در مهدیه اردبیل با برگزار شد.

 

معاون فرهنگ و قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل افزود: این برنامه معنوی با هدف شناسایی و کشف استعدادهای قرآنی در محلات کم برخوردار و ارتقاء سطح توانمندی های دینی و قرآنی و معرفی خانواده های موفق قرآنی در محلات اجرا شد.

 

 

این مقام مسئول ادامه داد: بیش از 450 نفر در قالب خانوادگی و تیمی در رشته های آوایی، هنری، ادبی و جلسات خانگی قرآنی در این جشنواره به رقابت پرداختند.

 

طاهری خاطر نشان کرد: این جشنواره با مشارکت و همکاری معاونت قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، کارگروه قرآنی قرارگاه فرهنگی حضرت فاطمه الزهراء (س) استان، موسسه فرهنگی قرآن وعترت دارالقرآن الکریم استان، موسسه فرهنگی قرآن وعترت جامعه النور اردبیل و فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل برگزار شد.

 

 

وی اعلام داشت: در این جشنواره از 3 تیم 7 نفره، 5 خانواده قرآنی و خانواده قرآنی اروج زاده که روشندل حافظ کل قرآن هستند تجلیل و تکریم شد.

 

معاون فرهنگ و قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تصریح کرد: از نکته های جالب این جشنواره می تواند به این نکته اشاره کرد که منتخبان تاکنون در هیچ یک از رویدادهای قرآنی شرکت نکرده بودند و از چهره های مجهول در برنامه های قرآنی استان بودند.

 

 

طاهری یادآور شد: این جشنواره با هدف رویکرد تربیتی و تاثیر قرآن کریم در زندگی افراد و معرفی خانواده موفق قرآنی به عنوان الگو در سطح جامعه است.

 

کد خبر 1167040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha