توزیع یکصد و پنجاه بسته معیشتی در بین دانش آموزان نیازمند

دربندی از توزیع یکصد و پنجاه بسته معیشتی در بین دانش آموزان نیازمند به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد.

علی دربندی ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: روز گذشته و همزمان با روز میلاد مبارک امام حسن(ع) یکصد و پنجاه بسته معیشتی در بین دانش آموزان نیازمند آموزش و پروش ناحیه 2 اراک توزیع شده است.

 

رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 اراک با اشاره به اینکه این تعداد بسته معیشتی به همت خیر نیک اندیش خانم مهین شاه صنمی تهیه شده است، افزود: هر بسته به ارزش سه میلیون ریال بود که در بین دانش آموزان نیازمند شناسایی شده توزیع شد.

 

این مقام مسئول افزود: این بسته ها شامل برنج، روغن، خرما، رب گوجه فرهنگی، عدس، ماکارونی، پنیر و سویا بوده است.

 

 وی با تاکید بر اینکه کمک به نیازمندان و دستگیری از مستمندان از دستورات دین مبین اسلام و کلام بزرگان است، اضافه کرد: امید است همواره شاهد مشارکت گسترده خیرین و نیکوکاران در راستای دستگیری از خانواده ها نیازمند باشیم.

 

دربندی با اشاره به اینکه توزیع این بسته های معیشتی با شعار یاران همدل انجام شد، ادامه داد: امید است این امر خیر و خداپسنده این بانوی اراکی الگویی برای سایرین باشد و ما بتوانیم با همکاری و همراهی خیرین و نیکوکاران کمک های بیشتری را به نیازمندان ارائه دهیم.

 

 

بانوی خیر اراکی پیشگام در خدمت رسانی به محرومان

 

مهین شاه صنمی بانوی فرهنگی و خیری است که سال های سال است در کنار فعالیت های روزمره خود به فعالیت های خیریه پرداخته و امروز نیز همچنان با قدرت در این راستا گام برمی دارد و بانوان دیگر را نیز با خود همراه کرده است.

 

شاه صنمی در سال 1329 در خانواده ای اصیل اراکی چشم به جهان گشود و تحصیلات خود را در مدارس انوری و پروین اعتصامی شهر اراک به پایان رساند.

 

سپس جزء اولین گروه‌ها سپاه دانش، سپاهی شد و بعد از آن به استخدام آموزش و پرورش درآمد و ضمن خدمت در دنشگاه علامه طباطبایی در رشته علوم تربیتی مشغول به تحصیل شد.

 

این بانوی فرهنگی از همان ابتدا به فعالیت‌های فرهنگی و خیریه مشغول بود و به گفته خود ایشان از زمانی که خودم را شناختم در راستای انجام کار خیر پیشقدم بودم.

 

در ابتدای استخدام در شهرستان شازند با شناسایی دانش آموزان نیازمند به خانواده های آنها کمک می‌کرده و علاوه بر کارهای فرهنگی به فعالیت های مشاوره ای و حتی آموزش خیاطی، کارهای هنری و ماشین نویسی به بانوان خانواده های شناسایی شده جهت توانمند سازی آنها می پرداخت.

 

انتهای پیام

 

 

 

کد خبر 1167076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha