جان گرفتن ارتش با مزین شدن روز ۲۹ فروردین به نام «ارتش»

ایمانیه گفت: نامگذاری ۲۹ فروردین به نام روز «ارتش» توسط امام خمینی (ره) موجب جان گرفتن تازه ارتش جمهوری اسلامی ایران شد و اجازه نداد تا برخی که به دنبال انحلال ارتش بودند به هدف خود برسند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدهادی ایمانیه»، امروز (دوشنبه 29 فروردین) در مراسم رژه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در شیراز گفت: نامگذاری 29 فروردین به نام روز «ارتش» توسط امام خمینی (ره) موجب جان گرفتن تازه ارتش جمهوری اسلامی ایران شد و اجازه نداد تا برخی که به دنبال انحلال ارتش بودند به هدف خود برسند.

استاندار فارس افزود: قیام ارتش در سال 57 موجب جلوگیری از کشته شدن صدها هزار نفر و رقم زدن انقلاب شکوهمند اسلامی شد و پس از پیروزی انقلاب نیز، ارتش با ضد انقلاب در صحنه های مختلف به مقابله پرداخت.

وی اضافه کرد: در هشت سال دفاع مقدس نیز شاهد رشادت های ارتش بودیم که 54 شهید، ده‌ ها هزار جانباز و هزاران آزاده حاصل این مجاهدت بوده است.

استاندار فارس تصریح کرد: با رشادت های ارتش ما و حضور آن در عراق و سوریه آنچه داعش برای کشور‌های عراق و سوریه ایجاد کرد برای کشور ما رخ نداد.

وی با اشاره به حضور نیروهالی مسلح کشور در عرصه‌ های سازندگی عنوان کرد: نیروهای مسلح ما در زلزله کرمانشاه، سیل و کرونا با تمام امکان و توان خود به دفاع از سلامت مردم پرداختند.

ایمانیه ادامه داد: به گفته امام (ره)، دفاع از مملکت اسلامی و نوامیس مسلمین از واجبات شرعی الهی و واجب است و امروز بار دیگر روز ارتش را گرامی می داریم و امیدواریم با همت نیروهای مسلح همواره شاهد اقتدار انقلاب اسلامی باشیم.

کد خبر 1167079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha