نیروهای مسلح با ایجاد امنیت بستر توسعه‌ را برای جمهوری اسلامی فراهم کردند

امیر بیدادی با بیان اینکه نیروهای مسلح با ایجاد منطقه‌ای امن، بستر توسعه‌ را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی فراهم کردند گفت: اقتدار نیروهای مسلح بر هیچ قدرتی پوشیده نیست و در معادلات سیاسی و نظامی منطقه غرب آسیا و دنیا باید نام جمهوری اسلامی لحاظ شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «امیر حمزه بیدادی» امروز (دوشنبه 29 فروردین) در مراسم رژه خودرویی ارتش در اهواز، با گرامیداشت یاد و خاطره 23 هزار شهید دوران دفاع مقدس و 48 هزار شهید ارتش جمهوری اسلامی اظهار کرد: شهدا اقتدار و عزت به این ملت بخشیدند و 29 فروردین سرآغاز پیوند ناگسستنی مابین ارتش و بنیانگذار جمهوری اسلامی با پشتنوانه مردم ایران بود.

 

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد ارتش جمهوری اسلامی در جنوب غرب افزود: به برکت این پیوند ناگسستنی که نقطه عطفی برای ارتش جمهوری اسلامی ایران است، این نیرو روندی رو به رشد، تکاملی و مثبت را در طول این سالیان در پیش گرفته و همواره با اخلاص و اقتدار در خدمت نظام جمهوری اسلامی با تقدیم بیش از 48 هزار شهید گلگون کفن ادا کرد.

 

وی اضافه کرد: 29 فروردین و نامگذاری این روز، مدال افتخاری بر سینه ارتشیان از سوی بنیانگذار جمهوری اسلامی است و ارتش را برای نظام و در خدمت نظام حفظ کرد و این چیزی غیر از اراده الهی نبود که از زبان امام خمینی (ره) بیان شد.

 

امیر بیدادی عنوان کرد: در بیانیه‌ای که به عنوان نامگذاری روز ارتش صادر شد، امام راحل اعتقاد داشتند که این ارتش باید به عنوان ارتشی اسلامی در خدمت نظام و انقلاب نوپای ما قرار بگیرد و همچنین پشتوانه محکم مردمی را هم برای آن ایجاد کردند.

 

وی ابراز کرد: امام (ره) اعتقاد داشتند سرباز و نیروی نظامی ما اگر پشتوانه مردمی داشته باشد هر سرباز ما به جای 10 تا 100 نفر کارایی دارد و برکت و نتیجه این اعتقاد در طول دفاع مقدس نیز به وضوح مشهود بود و دستاوردهای بی‌شماری داشت.

 

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در جنوب غرب تصریح کرد: امروز نیروهای مسلح و مقتدر ما مایه عزت، افتخار و دلگرمی هستند و سپاه، نیروی انتظامی و مرزبانی هر کدام در جایگاه خود با جانفشانی و ایثار و شهادت در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک منطقه امن با ثبات و مستدام ایجاد کردند و بستر توسعه‌ را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

 

وی خاطر نشان کرد: امروز اقتدار نیروهای مسلح ایران بر هیچ قدرتی پوشیده نیست و در معادلات سیاسی و نظامی منطقه غرب آسیا و حتی دنیا باید نام جمهوری اسلامی ایران لحاظ شود.

 

امیر بیدادی یاد آور شد: افتخار می‌کنیم که با تمام توان در مسیر انقلاب و پشت سر رهبر فرزانه حرکت و در مسیر تحقق اهداف نظام اسلامی و رساندن پرچم این نهضت به دست صاحب اصلی آن جهت ارائه خدمت سهیم هستیم.

 

این مراسم به صورت رژه خودروهای زرهی و عملیاتی، پرواز چتربازان و بالگرد هوانیروز در اهواز برگزار شد.

 

کد خبر 1167081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha