نیکوکاران البرزی بیش از ۷۷ میلیارد تومان به حساب فرزندان معنوی واریز کردند

محمدی فرد با اعلام واریز بیش از ۷۷ میلیارد تومان توسط نیکوکاران به حساب فرزندان معنوی شان طی یکسال گذشته گفت: در سطح استان البرز ۳۱ هزار و ۱۷۹ حامی حمایت هزار و ۵۵۲ یتیم و سه هزار و ۷۲۱ فرزند محسنین را برعهده دارند.

« محمد محمدی فرد» در خصوص استقبال شهروندان البرزی از طرح حمایت از ایتام به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: در سطح استان البرز ۳۱ هزار و ۱۷۹ حامی حمایت هزار و ۵۵۲ یتیم و سه هزار و ۷۲۱ فرزند محسنین را برعهده دارند. 

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز افزود: ماهانه خیران و حامیان ایتام مبلغ یک میلیون و ۲۳۵ هزار تومان و حامیان فرزندان محسنین مبلغ ۶۱۸ هزار تومان به حساب فرزندان معنوی خود واریز می کنند.

 

محمدی فرد عنوان کرد: حامیان طرح ایتام و محسنین البرزی بیش از ۷۷ میلیارد تومان به حساب فرزندان معنوی خود طی یکسال گذشته واریز کرده اند. 

 

وی با اشاره به اهمیت جذب حامی ایتام و فرزندان محسنین در ماه مبارک رمضان گفت: شهروندان و خیران البرزی با واریز حداقل ماهانه ۳۰ هزار تومان از فرزند معنوی خود می توانند حمایت کنند. 

 

وی اظهار کرد: طرح محرومیت زدایی به واسطه مشارکت و همکاری خیران و نیکوکاران محقق می شود و در این امر واحد طرح اکرام و محسنین مستقر در اداره کل کمیته امداد و دفاتر امداد آماده خدمت رسانی هستند. 

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز خاطرنشان کرد: نیکوکاران و خیران با شماره تماس ۳۲۸۰۱۰۷۱ می توانند فرزندان معنوی خود را انتخاب و در این طرح همراهی لازم را داشته باشند. 

 

کد خبر 1167110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha