اتحاد میان نیروهای مسلح عظمت نظام اسلامی را به رخ جهانیان کشانده است

رضایی کوچی گفت: اتحاد و مودت بین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران عظمت نظام اسلامی و میهن عزیزمان را در حفظ و حراست از ارزش های انقلاب به رخ جهانیان کشانده است.

«محمدرضا رضایی کوچی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با گرامی داشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، به سخن مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در رابطه با ارتش اشاره کرد و گفت: رهبری انقلاب (مدظله العالی) در این باب می فرمایند «امروز ارتش ما، هم متدیّن‌تر از همیشه است؛ هم کارآمدتر از همیشه است.»

 

نماینده مردم شهرستان جهرم در مجلس شورای اسلامی افزود: ۲۹ فروردین ۱۳۵۸ با ابتکار و فرمان تاریخی امام راحلِ عظیم الشأن، به روز ارتش، نامبردار شد تا در آن شرایط خاص کشور و نا آرامی‌هایی که در برخی از نقاط مملکت به وجود آمده بود و نیاز به ارتشی قدرتمند و یک پارچه، احساس می‌شد؛ توان و اقتدار بر پیکره نیروهای نظامی، دمیده شده تا صلابت و بزرگی آنان روز به روز، نمایان‌تر شود.

 

وی با اشاره به اینکه به توفیق الهی امروزه شاهد یکی از قوی‌ترین ارتش‌های منطقه و جهان‌ باشیم، بیان کرد: اتحاد و مودت بین نیروهای مسلّح جمهوری اسلامی ایران؛ از ارتش، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیرو‌های انتظامی و بسیج مستضعفین و هم چنین نیروهای زمینی، هوایی و دریایی؛ عظمت نظام اسلامی و میهن عزیزمان را در حفظ و حراست از ارزش های انقلاب و مرزهای ایران اسلامی از جمله دوران دفاع مقدس به رخ جهانیان کشانده است.

 

رضایی کوچی عنوان کرد: این اتحاد و همدلی میان نیروهای مسلح قدرت‌های استکباری و بدخواهان را از هرگونه تجاوز و تعدی به جمهوری اسلامی، باز داشته است.

 

وی همچنین در پایان یاد، نام، خاطره و آرمان ‌های بلند شهیدان همیشه جاوید ارتش جمهوری اسلامی ایران را پاس داشته و عزت، اقتدار، سربلندی و موفقیت روزافزون نیروی های مسلح را از درگاه خدای قادر متعال مسئلت کرد.

کد خبر 1167113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha