ارتش جمهوری اسلامی نمایشگاهی از ارزش های اسلامی و دینی است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، با بیان اینکه اقتدار نیروهای مسلح و ارتش به برکت معارف و آموزه های اسلامی و هدایت رهبری است، گفت: ارتش جمهوری اسلامی نمایشگاهی از ارزش های اسلامی و دینی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین «سید احمدرضا شاهرخی»،امروز(29فروردین) در آیین رژه نیروهای مسلح بمناسبت روز ارتش در خرم آباد اظهارداشت: نیروهای مسلح و ارتش یکی از مظاهر و عناصر اقتدار ملی در نظام اسلامی است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: در دوران دفاع مقدس شاهد سرافرازی ارتشیان بودیم که شهدا و جانبازان بسیاری را تقدیم انقلاب کرده‌ است.

 

وی ارتش را مایه اطمینان و آرامش ملت خواند و عنوان داشت: اقتدار نیروهای مسلح و ارتش به برکت معارف و آموزه های اسلامی و هدایت مقام معظم رهبری به وجود آمده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به نقش ارتش در زمینه های مختلف یادآور شد: ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، بسیج و عشایر غیور در مواقعی که کشور به امداد نیاز دارد با حضور در مناطق مختلف آماده خدمت رسانی خواهند بود و سبب التیام خانواده های آسیب دیده از حوادث طبیعی می‌شوند.

 

وی خاطرنشان کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی نمایشگاهی از ارزش های اسلامی و دینی است، عزت، شکوه و عظمت دین در سایه اقتدار ارتش می باشد.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: اگر امروز کشور در امنیت بسر می برد حاصل جانفشانی ارتش و نیروی های مسلح است.

کد خبر 1167116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha