نقش موثر شرکت های شهرک صنعتی و نمایشگاه بین المللی فارس در تحقق شعار سال

فرهادی گفت: شرکت های شهرک صنعتی و شرکت نمایشگاه های بین المللی در تحقق شعار سال و پیشرفت مباحث اقتصادی نقش مهمی دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «علی فرهادی»، امروز (دوشنبه 29 فروردین) در دیدار با مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس گفت: برگزاری نمایشگاه ها،  فرصت مناسبی برای آسیب شناسی حوزه تولید و صنایع ایجاد می کند و برای تحقق شعار سال ضمن هم افزایی باید برنامه ریزی های نمایشگاهی مطلوبی داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس افزود: تحقق راهبرد ملی که در قالب شعار سال مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بیان شده یک تکلیف و وظیفه همگانی به شمار می رود و در این راه باید با همدلی، هم افزایی و به کارگیری تمامی ظرفیت ها عمل کنیم.

وی اضافه کرد: شرکت های شهرک صنعتی و شرکت نمایشگاه های بین المللی در تحقق شعار سال و پیشرفت مباحث اقتصادی نقش مهمی دارند.

فرهادی تصریح کرد: حمایت از صنعتگران از وظایف ذاتی شرکت شهرک های صنعتی است و شرکت نمایشگاه های بین المللی نیز زمینه را برای حضور و معرفی توانمندی و تولیدات شرکت ها با همکاری دستگاه ‌های متولی اقتصادی و صنعتی باید فراهم کند.

وی با تاکید بر لزوم تقویت ارتباط شرکت شهرک‌ های صنعتی با صنایع کوچک گفت: در خرداد امسال یک نمایشگاه تخصصی ملی در حوزه دانش بنیان برگزار خواهد شد و انتظار داریم تا شرکت  شهرک های صنعتی فارس در کنار پارک علم و فناوری در این نمایشگاه حضور موثر داشته باشند و از شرکت های دانش بنیان برتر حمایت مالی کنند.

خاطر نشان می دهد، مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس نیز از پیشنهادات و دیدگاه های مطرح شده استقبال کرد و آمادگی خود را برای هر گونه همکاری اعلام کرد.

کد خبر 1167121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha