بیمارستان پشتیبان کرونا نمونه درخشان تعامل سپاه و ارتش در استان فارس است

سردار بوعلی گفت: برپایی بیمارستان پشتیبان برای ارائه خدمات پزشکی به بیماران کرونا از نمونه های درخشان صمیمیت و تعامل سپاه و ارتش در استان فارس است و رضایت مردم را در پی داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «یدالله بوعلی»، امروز (دوشنبه 29 فروردین) در دیدار صمیمی فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس با تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تعامل سپاه و ارتش در استان فارس مثال زدنی و مایه افتخار است و سپاه، ارتش و نیروهای مسلح با روحیه جهادی در تمام عرصه های مورد نیاز حضور دارند.

فرمانده سپاه فجر فارس ادامه داد: برپایی بیمارستان پشتیبان برای ارائه خدمات پزشکی به بیماران کرونا از نمونه های درخشان صمیمیت و تعامل سپاه و ارتش در استان فارس است و رضایت مردم را در پی داشته است.

وی اضافه کرد: از سپهبد شهید «صیاد شیرازی» به عنوان اسوه اخلاق و ولایتمداری و الگوی شاخص برای جوانان مومن و انقلابی در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی می توان نام برد.

سردار بوعلی تاکید کرد: نیروهای مسلح همواره در خط مقدم دفاع از انقلاب اسلامی به نقش آفرینی می پردازند و همواره برای مقابله با تهدیدات آمادگی کامل دارند.

کد خبر 1167156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha