نیروهای ارتش از تمامیت ارضی کشور حراست کردند

حجت الاسلام عسگری،با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی درس آموخته مکتب عاشورا و پروش یافته فرهنگ غنی ایثار و شهادت هستند، گفت: نیروهای ارتش در همه عرصه ها از تمامیت ارضی کشور با جان و دل حراست کردند.

حجت الاسلام هادی عسگری ضمن تبریک ۲۹ فروردین روز ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی درس آموخته مکتب عاشورا و پروش یافته فرهنگ غنی ایثار و شهادت هستند که ریشه در قیام عاشورای امام حسین (ع) دارد.

 

مدیرکل بنیاد شهید کرمانشاه افزود: شهدا مایه فخر و مباهات کشور هستند و عزت و اقتدار نظام در سایه ایثارگری شهدای گرانقدری است که امروز همه ما مدیون فداکاری های آنان هستیم.

 

وی خاطر نشان کرد: امروز ارتش دلاور و مقتدر ما در همه بخش های نظامی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی کشور حضوری فعال داشته که نمونه بارز آن را در زلزله آبان ماه ۹۶ در مناطقی از استان کرمانشاه به عینه مشاهده کردیم.

 

حجت الاسلام عسگری تصریح کرد: امام راحل به ارتش استقلال و ماندگاری بخشیدند و رهبر معظم انقلاب نیز ارتش را شجره طیبه دانستند به این معنی که از ریشه تا شاخه و برگ، طیب و طاهر استتمام نیروهای مسلح در همه عرصه‌های انقلاب اسلامی همواره درخشیده‌اند و امروز هم در دفاع از ملت و نظام جمهوری اسلامی و مقابله با دشمنان در آمادگی کامل به سر می‌برند.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه اظهار کرد: نیروهای ارتش در شرایط دشوار و حوادث گوناگون همواره همقدم و همراه با سایر نیروهای مسلح و دستگاه‌های  امنیتی و امدادی در کمال دلدادگی و تحت زعامت فرمانده کل قوا رهبر معظم انقلاب مجاهدانه در کنار مردم حضور داشته‌ و به اثبات رسانده‌اند.

 

وی گفت: ما باید قدردان خانواده های معظم شهدا و ایثارگری باشیم که با پرورش چنین شیر مردان دلاوری با بصیرتی نه تنها از وجب به وجب خاک پاک ایران اسلامی بلکه ازحرم اهل بیت (ع) در کشورهای عراق و سوریه دفاع کردندو امروز استقلال، آزادی و سربلندی که داریم به برکت خون پاک شهدای عزیز این مرزو بوم است.

 

انتهای پیام

 

 

کد خبر 1167160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha