«محمدزمان گلدسته» عمرش را وقف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کرد/ گلستان میزبان یادواره ملی شعر آیینی «زمان» در ۴۰ روز آینده

رعیت گفت: محمدزمان عمر با برکت و با سعادتش را وقف و نثار ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ اهل بیت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمد رعیت» امروز (دوشنبه 29 فروردین) در مراسم وداع پیکر مرحوم «محمدزمان گلدسته» شاعر آیینی و حماسی کشور در مقابل تالار فخرالدین اسعدگرگانی گفت: محمدزمان گلدسته عمر گرانقدر خود را در راستای ترویج و معارف اهل بیت (ع) و در راستای خدمت و استوارسازی و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت سرمایه گذاری کرد و ان شاء الله رحمت و مغفرت واصله اش همجواری با اولیا الله ائمه اطهار(ع) آقا امیرالمومنین (ع) و شهدا روزی بگرداند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان افزود: حضور ما در این مراسم نشانه ای است از اینکه هر کسی که در راه خدمت به آرمان ها و در راه بسط و گسترش آموزه های دینی و قرآنی و اهل بیتی و در راه معارف قرآن و اهل بیت گام بردارد آن هم خالصانه و صادقانه، مردم با تمام وجود آن عزیزان را در دلشان جای می نهند.

 

وی ادامه داد: کاری که محمدزمان در این عمر با برکت و با سعادتش کرد این بود که عمرش را وقف و نثار ترویج فرهنگ ایثار وشهادت و فرهنگ اهل بیت (ع) کرد.

 

رعیت اظهارامیدواری کرد: راه و مسیر این نازنین گلدسته جان ها را ادامه دهیم و به ویژه جوانان و نوجوانان این مسیر عرض ارادت و ترویج عشق و محبت به اهل بیت (ع) و ایثار و شهادت را طی کنند.

 

وی با بیان اینکه برای ماندگار شدن این مسیر امروز روز تولدی دوباره است، گفت: همزمان با چهلمین روز درگذشت و یادبود این عزیز دل، از امروز اعلام می کنیم گلستان میزبان یادواره ملی شعر آیینی زمان خواهد بود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از همه شاعران و ادبا دعوت کرد تا آنگونه که عشق به اهل بیت (ع) دارند در ترویج این مسیر بیش از پیش کمک کنند و این فرهنگ را پاس بدارند.

 

 

 

کد خبر 1167169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha