لزوم ایجاد رقابت میان فرمانداران فارس در اجرای طرح نهضت ملی مسکن

ایمانیه گفت: برای اجرای طرح های ملی تامین مسکن و اجرای نهضت ملی مسکن باید بین فرمانداران شهرستان های فارس رقابت ایجاد کرد و تمام توجه مسئولان نباید صرفا به شهر صدرا معطوف شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدهادی ایمانیه»، امروز (دوشنبه 29 فروردین) در دیدار با مدیرکل ذیحسابی بنیاد مسکن کشور گفت: اجرای مطلوب طرح نهضت ملی مسکن و تامین مسکن نیازمندان از اولویت های فارس است و قرارگاه مسکن با هدف تحقق همین مهم در استان تشکیل شده است.

استاندار فارس افزود: برای رفع مشکلات مسکن  در فارس به اختصاص زمان بیشتری نیاز داریم تا بتوانیم ضعف، معایب و محاسن طرح های ملی تامین مسکن را شناخته و تعیین تکلیف کنیم.

وی اضافه کرد: برای اجرای طرح های ملی تامین مسکن و اجرای نهضت ملی مسکن باید بین فرمانداران شهرستان های فارس رقابت ایجاد کرد و تمام توجه مسئولان نباید صرفا به شهر صدرا معطوف شود.

استاندار فارس تاکید کرد: ضمن ساخت مسکن در این طرح ها باید به ساخت مجتمع های آموزشی، سلامت، فرهنگی، مساجد و ورزشی نیز توجه لازم شود.

وی ادامه داد: تحقق اجرای مسکن ملی یک ماموریت است و شهرداران برای اجرای آن باید با دستگاه های متولی تعامل و همکاری لازم را داشته باشند.

«مرتضی بخشی»، مدیر کل ذیحسابی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور نیز در این دیدار گفت: بنیاد مسکن از شفافیت مالی برخوردار است و دستگاهای استانی نیز باید با هدف توسعه روستایی و محرومیت زدایی با بنیاد مسکن برای اجرای طرح های ملی و استانی همکاری لازم را داشته باشند.

کد خبر 1167173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha