مهلت ثبت نام در موسسه تخصصی امام سجاد(ع) تمدید شد

موسسه تخصصي امام سجاد(ع) مشهد در راستای تربيت و تعليم طلاب متخصص و كارآمد، پذيرش سال تحصيلي ۱۴۰۲-۱۴۰۱ را در دو رشته «تفسير و علوم قرآن» و «علوم و معارف حديث » برای سطح دو و سه پيوسته و همچنین رشته « تفسیر تربیتی» ویژه طلاب سطح چهار، آغاز کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، موسسه تخصصي امام سجاد(ع) مشهد در راستای تربيت و تعليم طلاب متخصص و كارآمد، پذيرش سال تحصيلي ۱۴۰۲-۱۴۰۱ را در دو رشته «تفسير و علوم قرآن» و «علوم و معارف حديث » برای سطح دو و سه پيوسته و همچنین رشته « تفسیر تربیتی» ویژه طلاب سطح چهار، آغاز کرده است.

 

تربیت و تعلیم طلاب مهذب، متخصص و کارآمد به‌منظور ارائه خدمات آموزشی، پژوهشی، تبلیغی، مدیریتی و فرهنگی مطابق با نیازهای گوناگون حوزه و جامعه، تلاش روشمند در جهت نظریه‌پردازی علوم اسلامی و تولید مبانی نظری نظام اسلامی و همچنین همکاری با سایر مراکز علمی و فرهنگی به‌منظور پاسخگویی به نیازهای جامعه، از اهداف پذیرش سال جدید تحصیلی این موسسه عنوان‌ شده است.

 

طلاب علاقه‌مند به مباحث تفسیری تا ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ فرصت دارند نسبت به ثبت‌نام اقدام کرده و در آزمون ورودی این موسسه در تاریخ ۲۹ اردیبهشت شرکت کنند.

 

متقاضیان تحصیل در موسسه تخصصی امام سجاد(ع) می‌توانند با مراجعه به سایت‌های http://fna.ir/f۸۸ , http://fna.ir/f۸۷ و یا شماره تماس ۳۸۵۸۶۴۶۰-۰۵۱ جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر اقدام کنند.

 

انتهای پیام

کد خبر 1167183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha