برگزاری نشست‌هاي بصيرتي در سطح کانون‌هاي فرهنگی و هنری مساجد استان ايلام

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام از برگزاری نشست‌هاي بصيرتي به مناسبت ماه مبارک رمضان در سطح این کانون‌ها در مناطق مختلف شهری و روستایی استان خبر داد.

حجت الاسلام « علی چراغی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: این نشست ها با موضوعات بصیرتی، پاسخگویی به شبهات دینی، احکام، موضوعات روز در سطح کانون های  فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام یادآور شد: این نشست ها با استقبال قشر جوان و  نوجوان در ایام ماه مبارک رمضان در سطح کانون ها در حال برگزاری است.

 

وی افزود: پیوند نسل جوان و نوجوان با فضای معنوی مساجد، افزایش سطح آگاهی دینی، تبیین مباحث  و ارزش های دینی برای این قشر از اهداف برگزاری این نشست ها است.


 
 حجت الاسلام چراغی پور به نقش تاثیر گذار این نشست ها در تبیین مسائل مختلف فرهنگی، اجتماعی، دینی و روشنگری و بصیرت افزایی برای قشر جوان و نوجوان  اشاره و تصریح کرد:  تربیت نسلی آگاه یکی از وظایفی مهمی است که نهادهای فرهنگی و اجتماعی و دینی بایستی در راستای این امر تلاش کنند.


 
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام گفت: در این نشست ها از ظرفیت ائمه جماعات کانون های مساجد و طلاب و روحانیون حوزه های علمیه استان استفاده می شود.


 
حجت الاسلام  چراغی پور در پایان با اشاره به  فعالیت 307 کانون در استان با قریب 24 هزار نفر عضو، خاطرنشان کرد: امید است با برگزاری این نشست ها  شاهد تربیت نسل آگاه با بینش در راستای تحقق آرمانهای انقلاب باشیم.

کد خبر 1167211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha