برگزاری مراسم ازدواج آسان ۱۲ زوج گلستانی در طرح قرار دوازدهم/۵۰۰ میلیون تومان جهیزیه بین نوعروسان توزیع شد

حجت الاسلام سلیمانی فرد با اشاره به اجرای طرح قرار دوازدهم در استان گلستان گفت: در راستای این طرح امروز مراسم ازدواج آسان ۱۲ زوج جوان در استان برگزار کردیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «روح الله سلیمانی فرد» امروز در حاشیه مراسم ازدواج آسان ۱۲ زوج گلستانی در جمع خبرنگاران اظهارکرد: به برکت ماه مبارک رمضان و ولادت امام حسن مجتبی (ع) و به همت خیران، مجمع ازدواج گرگان و موقوفه رضوی و همچنین در راستای اجرای طرح قرار دوازدهم مراسم ازدواج آسان ۱۲ زوج جوان در استان برگزار شد.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: ۱۲ سری جهیزیه شامل کالاهای ایرانی دارای کیفیت بسیار خوب که شامل اقلام ضروری است با کمک موقوفات و خیران تهیه و به این زوجین اهدا شده است.

 

وی افزود: همه خیران و کنشگران اجتماعی باید برای تسهیل ازدواج قدم بردارند چرا که میلیون ها جوان در کشور داریم که سن ازدواج آنها در حال گذر است.

 

حجت الاسلام سلیمانی فرد گفت: این جهیزیه ها شامل یخچال، لباسشویی، اجاق گاز، سرویس وامل چینی، بلوری‌جات و آرکوپال، کالای خواب، جاروبرقی و ... است.

 

وی اعلام کرد: با کالای ایرانی و تخفیفاتی که صاحبان صنایع و کارخانه داران داخلی برای تامین این جهیزیه ها دادند امروز ۵۰۰ میلیون تومان کالای ضروری و اساسی به این زوجین تقدیم شده است.

کد خبر 1167221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha