ارتش ایران با روحیه معنوی و با استقلال کامل

استقلال و روحیه مردمی و معنویت در بین نیروهای ارتش ایران از شاخصه های ممتاز در بین دیگر ارتش های جهان محسوب شده که همواره حماسه آفرین بوده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اصفهان، ارتش جمهوری اسلامی ایران جز یکی از مهمترین یگان های نظامی کشورمان است که دارای ظرفیت بالا و توان حداکثری در دفاع از تمامیت ارضی کشور است.

ارتش در بین آحاد ملت ایران دارای شاخصه های اخلاقی، دینی و مردمی بوده که وجه تمایز آن با سایر ارتش های جهان است.

29 فروردین ماه فرصتی برای تبیین و نمایش دستاوردهای این یگان نظامی است که رژه و مراسم روز ارتش در اصفهان همزمان با سراسر کشور با حضور نیروهای مسلح، فرماندهان نظامی و انتظامی و مردم و مسئولان برگزار شد.

ارتش زینت حکومت

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان به جایگاه ارتش و نیروهای نظامی فعال در این عرصه اشاره کرد و گفت: بنا به توصیه معصومین ارتش زینت رهبران و حکومت ها به حساب می آید و در ایران نیز چنین وضعی را داریم.

آیت الله سید «یوسف طباطبایی نژاد« اتحاد و وحدت نیروهای مسلح را مثال زدنی بیان کرد و یادآور شد: همه در کنار همدیگر برای حفظ اقتدار و امنیت کشورمان تلاش می کنند.

وی به قدرت تولیدات نظامی نیروهای مسلح کشورمان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر توانمندی در تولید تجهیزات که در دوران طاغوت سابقه نداشت از رویش های انقلاب اسلامی به حساب می‌آید.

امام جمعه اصفهان ادامه داد: دشمن از این وضع و توسعه ایران در هراس است که اگر اسلحه فروشی انجام بدهیم حکومت آنان از بین می رود.

 

 

استقلال بی نظیر ارتش ایران

استاندار اصفهان در سخنرانی روز ارتش در محل خیابان و میدان ارتش گفت: این یگان نظامی در جمهوری اسلامی ایران هیچ وابستگی به غرب و شرق ندارد.

سید «رضا مرتضوی« افزود: ارتش کشورمان با روحیه مردمی، ولایتمداری و دینداری در خدمت مردم و نظام بوده و با قدرت تمام از مرزهای زمینی، دریایی و هوایی کشور پاسداری می کند.

وی تلاش برای خودکفایی و تولید تجهیزات نظامی را از جلوه های برجسته ارتش بیان کرد و ادامه داد: از زمان بیعت تاریخی این یگان با رهبر کبیر انقلاب تاکنون، همواره از مرزهای کشور دفاع کرده است.

 

صداقت و اخلاص در بین نیروهای ارتش

ارشد نظامی ارتش در استان های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد در بخشی از سخنرانی روز ارتش به صداقت و خودباوری نیروهای این یگان اشاره کرد و اظهارداشت: صداقت و اخلاص در بین کارکنان ارتش سبب دستیابی به قدرت های زیادی شده است.

امیر سرتیپ «سیاوش مهین دوست» ادامه داد: توسعه تجهیزات نظامی و خودباوری در تولید وابستگی به دیگر کشورها در تامین تجهیزات نظامی را کاهش داده و مایه سرافرازی کشورمان شده است.

وی خاطرنشان کرد: رشادت های رزمندگان و شهدا در امنیت و اقتدار کشور کارساز بوده و این جریان امروز هم ادامه دارد.

انتهای پیام

کد خبر 1167245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha