اعضای فراکسیون قرآن و عترت مجلس در نمایشگاه قرآن حضور می یابند

اطهری خبر داد: اعضای فراکسیون قرآن و عترت مجلس روز سه شنبه ۳۰ فروردین ماه از بیست و نهمین دوره نمایشگاه قرآن کریم بازدید خواهند کرد.

«اطهری» در بیست و نهمین نمایشگاه قرآن کریم در گفتگو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان گفت: متاسفانه کرونا آشفتگی های زیادی در برگزاری نمایشگاه قرآن ایجاد کرد.

 

معاون بخش تشریفات بیست و نهمین نمایشگاه قرآن کریم افزود: حدود ۳سال برگزاری نمایشگاه ها از جمله نمایشگاه قرآن، به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی به تعویق افتاده بود و امسال پس از مدت ها شاهد برگزاری بیست و نهمین دوره نمایشگاه قرآن کریم هستیم.

 

وی با اشاره به دعوت از مسئولان لشکری و کشوری برای بازدید از نمایشگاه قرآن کریم، خاطرنشان کردک از نمایندگان مجلس، کمیسیون ها و فراکسیون قرآن و عترت و کمیسیون خانواده مجلس دعوت کرده ایم تا از نمایشگاه قرآن بازدید کنند.

 

اطهری با بیان اینکه از تمام وزرا و هیات دولت برای بازدید از نمایشگاه قرآن دعوت به عمل می آید، گفت: نمایندگان مجلس از دومین روز برگزاری نمایشگاه قرآن است با خانواده هایشان در نمایشگاه قرآن حضور یافته اند.

 

وی یادآور شد: تاکنون مشاوران رئیس جمهور و برخی از معاونان وزرا برای بازدید از بیست و نهمین دوره نمایشگاه قرآن بازدید کرده اند.

 

اطهری با بیان اینکه نشست های خوبی تا سومین روز نمایشگاه قرآن برگزار شده است، گفت: اعضای فراکسیون قرآن و عترت مجلس روز سه شنبه ۳۰ فروردین ماه از بیست و نهمین دوره نمایشگاه قرآن کریم بازدید خواهند کرد.

 

وی درباره استقبال مردم از بیست و نهمین دوره نمایشگاه قرآن گفت: به رغم اینکه تبلیغات کمی صورت گرفته است اما استقبال مردم خوب بود به ویژه بعد از افطار تعداد بازدیدکنندگان از نمایشگاه قرآن افزایش چشمگیری دارد.

کد خبر 1167281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha