خیران فاروج، چراغ گلریزان را روشن کردند

مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان شمالی گفت: امسال هم مثل سال های گذشته خیران فاروجی در آئین گلریزان مشارکت خوبی داشتند و چراغ این جشن را با کمک یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی روشن کردند.

«محمد اسماعیل حاتمی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در فاروج اظهارکرد: در آئین گلریزان انجام شده در فاروج یک میلیارد و 400 میلیون ریال با مشارکت خیران جمع آوری شد تا به انضمام کمک ستاد دیه و گذشت شاکیان از بخشی از بدهی‌شان، زمینه آزادی بدهکاران مالی شهرستان را فراهم کنند.

 

مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان شمالی افزود: 5 محکوم جرایم مالی فاروج با 22 میلیارد ریال بدهی در زندان چشم انتظار کمک خیران هستند.

 

وی، با اشاره به اینکه در استان 70 زندانی جرایم غیر عمد به دلیل تصادف، حوادث کارگاهی و بدهی مالی با بدهی 350 میلیارد ریالی در زندان ها به سر می برند، گفت: پارسال با کمک خیران 207 زندانی شامل 196 مرد و 11 زن با بدهی 850 میلیارد ریالی از زندان آزاد شدند که البته 730 میلیارد ریال با گذشت شاکیان، بخشیده و باقیمانده هم با کمک خیران استانی و کشوری تامین شد.

 

حاتمی افزود: در جشن گلریزان شهر بجنورد که در شب های گذشته برگزار شد 17 میلیارد ریال جمع آوری شد و این جشن در همه شهرستان های استان در ماه رمضان برگزار می شود تا بتوانیم تا پایان این ماه به تناسب کمک های جمع آوری شده از خیران و مبالغ ستاد دیه و گذشت شاکیان شاهد آزادی محکومان مالی باشیم.

 

در آئین گلریزان سال گذشته فاروج، یک میلیارد و 100 میلیون ریال جمع آوری شده بود.

 

کد خبر 1167286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha