نمایشگاه مجازی کتاب توسط کانون حضرت حجت ابن الحسن (ع) هفشجان برگزار شد

کیوانی هفشجانی گفت: نمایشگاه مجازی کتاب به مناسبت ولادت کریمه اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) توسط کانون فرهنگی هنری حضرت حجت ابن الحسن (ع) و کتابخانه عمومی دین و دانش هفشجان برگزار شد.

«بهمن کیوانی هفشجانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: نمایشگاه مجازی کتاب به مناسبت ولادت کریمه اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) توسط کانون فرهنگی هنری حضرت حجت ابن الحسن (ع) و کتابخانه عمومی دین و دانش هفشجان برگزار شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری حضرت حجت ابن الحسن (ع) مسجد قدس دوازده امام (ع) هفشجان ادامه داد: با هدف آشنای جوانان با کتاب های جدید و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی برگزار شد.

 

وی گفت: ارائه کتب دینی، اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و سایر موضوع ها از جمله جذابیت های نمایشگاه کتاب کانون فرهنگی هنری «حضرت حجت ابن الحسن (ع)» هفشجان بود.

 

کیوانی هفشجانی با اشاره به لزوم ترویج مطالعه خاطرنشان کرد: پیشرفت فرهنگی در هر جامعه و کشوری به میزان مطالعه و کتابخوانی مردم آن وابسته است و مقام معظم رهبری هم در خصوص اهمیت مطالعه فرمودند «امروز کتابخوانی نه تنها یک وظیفه عملی، بلکه یک واجب دینی است و برای یک ملت خسارتی بزرگ تر از این نیست که کتاب نخواند» بنابراین همه ما باید به این مهم توجه کرده و با ترویج امر کتابخوانی به پیشرفت جامعه خود کمک کنیم.

 

وی یادآور شد: کانون های فرهنگی هنری مساجد بستری برای حضور جوانان و نوجوانان در مساجد هستند بنابراین کانون ها ظرفیت خوبی برای ترویج امر مطالعه در بین قشری است که در سرنوشت این کشور تأثیرگذار هستند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری حضرت حجت ابن الحسن (ع) مسجد قدس دوازده امام (ع) هفشجان ادامه داد: این نمایشگاه به همت فعالان کانون فرهنگی هنری «حضرت حجت ابن الحسن (ع)» هفشجان به منظور پیشگیری از ویروس کرونا در بستر فضای مجازی اجرا شد.

 

کد خبر 1167354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha