دومین دوره آموزشی تخصصی شهید ابراهیم هادی برگزار می‌شود

حجت الاسلام محمدتقی سعیدی گفت: دومین مرحله از اجرای طرح آموزشی تخصصی شهید ابراهیم هادی با عنوان یادواره شهید ابراهیم هادی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام «محمدتقی سعیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: به همت کانون فرهنگی هنری شهید آوینی دومین مرحله از اجرای طرح آموزشی تخصصی شهید ابراهیم هادی با عنوان یادواره شهید ابراهیم هادی برگزار می‌شود.
 
امام جماعت مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهرک شهید بهشتی جیرفت در این باره، افزود: این طرح اول اردیبهشت ماه هم زمان با تولد شهید ابراهیم هادی و با حضور مجازی خانواده این شهید معظم در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) اجرا می شود.
 
وی بیان کرد: سخنرانی درباره سبک زندگی و سیره شهید ابراهیم هادی، نوحه سرایی در مدح شهید، اجرای نمایشنامه براساس کتاب سلام بر ابراهیم و پخش کلیپ های تصویری از این شهید، بخشی از برنامه های طرح تخصصی شهید ابراهیم هادی است.
 
حجت الاسلام سعیدی ابراز کرد: همچنین در قالب این طرح آموزشی، مسابقه سلام بر ابراهیم به صورت حضوری برگزار می‌شود.
 
امام جماعت مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهرک شهید بهشتی جیرفت ادامه داد: در همین راستا بروشوری از محتوای جلد دوم کتاب سلام بر ابراهیم تهیه شده که در اختیار نوجوانان شرکت کننده در این طرح قرار داده می شود تا پس از مطالعه بتوانند در این مسابقه شرکت کنند.
 
وی اظهار کرد: به نفرات برتر این مسابقه کارت بلیط سفر به استان اصفهان اهدا می شود تا در سفر به این استان از اماکن تاریخی و فرهنگی آن بازدید کنند.
 
حجت الاسلام سعیدی یادآور شد: اولین مرحله از اجرای طرح آموزشی تخصصی شهید ابراهیم هادی، ۲۲ اسفندماه سال گذشته همراه با شرکت ۷۷ نفر در مسابقه سلام بر ابراهیم برگزار شد.
 
امام جماعت مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهرک شهید بهشتی جیرفت عنوان کرد: این مسابقه با محوریت جلد اول کتاب سلام بر ابراهیم برگزار شد.
 
وی بیان کرد: روایتگری زندگی شهید، نوحه خوانی، کلیپ تصویری، سخنرانی و مسابقات فوتسال بخشی از برنامه های اولین مرحله از طرح آموزشی تخصصی شهید ابراهیم هادی است.
 
حجت الاسلام سعیدی افزود: برگزیدگان مرحله اول اجرای این طرح به مرحله دوم طرح آموزشی تخصصی شهید ابراهیم هادی راه یافتند.
 
امام جماعت مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهرک شهید بهشتی جیرفت ابراز کرد: هدف از اجرای این طرح تخصصی در ۲ مرحله، آشنایی نوجوانان با سبک زندگی و سیره شهید ابراهیم هادی است تا الگویی برتر به آنها معرفی کنیم و نوجوانان با تاسی از سیره این شهید زندگی توام با موفقیت داشته باشند.
 
وی در خاتمه، گفت: طرح آموزشی تخصصی شهید ابراهیم هادی با مشارکت هیئت امنای مسجد حضرت ابوالفضل (ع) و قرارگاه منتظران ظهور امام مهدی (عج) برگزار می‌شود.
کد خبر 1167375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha