نیروهای انقلابی از ظرفیت فضای مجازی آنگونه که باید، استفاده نکرده اند

پوراسماعیل گفت: متأسفانه به دلایل مختلفی، نیروهای انقلابی و بسیجی، از ظرفیت فضای مجازی، آنگونه که باید، خوب استفاده نکرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «حسین پوراسماعیل» امروز در نشست هم اندیشی با فعالان فضای مجازی، فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج ناحیه امامت تبریز، اظهار داشت: در رابطه با شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری، نامگذاری شده است، فعالین مجازی بسیجی و انقلابی، باید به عملیاتی شدن شعار سال کمک کنند و با استفاده از ظرفیت فضای مجازی، کم و کاستی ها و نقاط قوت را بیان کنند.

فرمانده سپاه ناحیه امامت بسیج تبریز با بیان اینکه هم در داخل کشور و هم خارج از مرزها ، همواره بدخواهان و دشمنان انقلاب، در حال پمپاژ اخبار غیر واقعی، علیه کشور هستند گفت: رسانه های انقلابی و دلسوز، برای مقابله با این هجمه ها، باید در کنار هم و با ایجاد تیم های تخصصی و دلسوز، به تمام این شایعه پراکنی ها و اتهامات بی اساس ، پاسخ دهند.

وی گفت: اگر اعتقاد، حس وطن دوستی و اعتماد مردم، از طریق همین اخبار کذب و جعلی، از بین برود، آن زمان هزینه های سنگینی را متحمل خواهیم شد ولی با هوشیاری مردم و نیروهای انقلابی، حربه دشمن را خنثی خواهیم کرد.

سرهنگ پوراسماعیل ادامه داد: متأسفانه به دلایل مختلفی، نیروهای انقلابی و بسیجی، از ظرفیت فضای مجازی، آنگونه که باید، خوب استفاده نکرده اند و امیدواریم با واکاوی آسیب ها و بررسی علل ضعفها، این کاستی ها را جبران کنند.

وی افزود: در حوزه سپاه ناحیه امامت هم باید با همفکری مشاوران خوب و تخصصی، مهم ترین ضعف های حوزه مجازی را شناسایی و برای ترمیم آنها ، راهکارهای خوب و عملیاتی ارائه دهیم.

فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز گفت: انعکاس گسترده اخبار واقعی و بیان دستاوردهای انقلاب در فضای مجازی، آموزش و بالا بردن سواد رسانه ای شهروندان، خلاصه نویسی و پرهیز از تولید محتواهای طویل و خسته کننده، رصد دائمی اخبار، تقسیم وظایف و استفاده از تخصص افراد در حوزه خود، از مهم ترین اقداماتی است که باید در حوزه فضای مجازی، انجام شود.

پوراسماعیل در خاتمه با اشاره به تدوین سند چشم انداز ده ساله بسیج و سپاه در حوزه فضای مجازی گفت: این سند و چشم انداز ، در دو دوره ۵ ساله، تدوین و برنامه ریزی شده است که در پایان این بازه زمانی، باید به اهداف و مطالبات مد نظر مقام معظم رهبری و دلسوزین انقلاب، دست یابیم.

کد خبر 1167429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha