توزیع ۱۸۰۰ کیلوگرم گوشت گوسفندی در شهرستان های تبریز به همت ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان

هادی نیا گفت: امسال و در اولین مرحله از توزیع گوشت قربانی،۱۲۰۰ بسته یک ونیم کیلوگرمی در ۴ شهرستان استان و ۳ کانون در تبریز،توزیع شد.

 «محمد هادی نیا» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز از توزیع ۱۸۰۰ کیلو گرم گوشت قربانی در شهرستان های تبریز به همراه توزیع ۲ هزار بسته غذایی خبر داد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با اشاره به فعالیت های گسترده در زمینه کمک های مومنانه و همدلی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با اقشار آسیب دیده از بیماری کرونا،بیان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد به عنوان پایگاه مردمی با طبقات مختلف در ارتباط بوده و تلاش ما هم در این مجموعه برآن است که بتواند از طریق آنها و با کمک خیرین در خدمت جامعه هدف بوده باشد.

هادی نیا افزود: ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با پیگیری های خود توانسته با حمایت خیرین برنامه تلویزیونی سمت خدا و مؤسسه حضرت خدیجه (س) قم و ستاد استانی و کشوری کانون های فرهنگی هنری مساجد، طی چندین مرحله بالغ بر ۲۶ تن گوشت قربانی را تهیه و در اختیار نیازمندان در اقصی نقاط استان قرار دهد.

وی در ادامه با بیان اینکه از زمان شیوع بیماری کرونا چندین مرحله در سطح استان گوشت گوسفندی خیرین توزیع شده است،گفت: امسال و در اولین مرحله از توزیع تعداد ۱۲۰۰بسته گوشت قربانی گوسفندی که هر کدام یک و نیم کیلو است، توسط  کانون های فرهنگی و هنری مساجد در شهرستان های کلیبر،عجب شیر،میانه،ورزقان و ۳ کانون در تبریز در بین نیازمندان  توزیع شد.

مدیر ستاد فهمای استان تصریح کرد: مدیران کانون‌های فرهنگی هنری در شهر‌ها و روستا‌ها پس از تحویل بسته‌های گوشت قربانی، با حفظ شان وکرامت بین نیازمندان شناسایی شده توزیع می‌کنند.

هادی نیا اظهار کرد: این تعداد بسته گوشت قربانی با مساعدت و مشارکت مؤسسه حضرت خدیجه (س) قم و برنامه تلویزیونی سمت خدا و به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان و به مدیریت اجرایی کانون شهید نهادی تبریزاز طریق کانون های منتخب بین نیازمندان و خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا در ۴ شهرستان و مرکز استان توزیع شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌شرقی بهره مندی از ظرفیت ماه مبارک رمضان در جهت ترویج فرهنگ احسان و انفاق را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: اعتقاد به کار جمعی با مشارکت عموم مردم و اهالی و زحمتکشان افتخاری و خیرین در محلات و  مساجد داریم.

 

 

کد خبر 1167889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha