خدمت کریمانه خادمین مرکز نیکوکاری یاشیل تبریز با اهدای ۳۰۰ بسته معیشتی

عالی گفت:طرح «خدمت کریمانه» خادمین مرکز نیکوکاری یاشیل یول تبریز با تهیه و اهدای ۳۰۰ بسته معیشتی ویژه به مناسبت ماه مبارک رمضان اجرایی شد.

«مهرداد عالی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز از همت جهادی خادمین مرکز نیکوکاری یاشیل یول تبریز برای تهیه و توزیع ۳۰۰بسته معیشتی در بین خانواده های مددجوی و نیازمندان در منطقه همزمان با ماه مبارک رمضان با عنوان «طرح کریمانه» خبر داد.

مدیرمرکزنیکوکاری یاشیل یول تبریز گفت: یکی از اثرات درخشان و سودمند دستگیری از فقرا و نیازمندان،این است که خداوند در اثر این رفتار شایسته،درهای خیر و برکت را به روی انسان باز نموده و او را در زندگی از رزق و روزی مادی و معنوی خویش بهره مند می سازد.

عالی افزود: در این مرحله از کمک های خداپسندانه مرکز نیکوکاری، تعداد ۳۰۰ بسته مواد غذایی ویژه تهیه و با تلاش خادمین مرکزمیان خانواده های مددجوی و کم بضاعت در منطقه توزیع شد.

وی اقلام بسته های مواد غذایی در این طرح را شامل برنج،گوشت،چای،قند،ماکارونی،روغن،بسته حبوبات،بسته اقلام بهداشتی،میوه  به ارزش هر بسته ۷۰۰ هزارتومان عنوان کرد و گفت: برای تهیه بسته های معیشتی مبلغ ۲۱۰میلیون تومان هزینه شده که به همت خادمین و تلاشگران مجموعه از سوی خیرین نیک اندیش و نیکوکاران تامین شده است.

عالی با اشاره به این نکته که نباید فراموش کرد کمک به دیگران را تا آنجا که ممکن می‌باشد خوب است به صورت پنهانی انجام شود همچنان که سیره اهل بیت نیز بر پنهان نگاه داشتن عمل‌های خیرخواه خود بوده است، مگر در جایی که بیان آن باعث انگیزه دهی به دیگران شود،تصریح کرد:تمامی مراحل انجام کارهای خیرخواهانه این مجموعه توسط خادمین مرکز،چراغ خاموش انجام می پذیرد.

وی هدف از توزیع این بسته‌ ها را حمایت از خانواده های مددجوی مرکز و نیازمندان عنوان کرد و گفت: با شیوع ویروس کرونا، فعالان مرکز و همچنین خیرین و نیکوکاران برای کمک و یاری به نیازمندان تلاش کردند.

مدیر مرکز نیکوکاری یاشیل یول خاطرنشان کرد: برخود وظیفه می دانیم که از خیرین و افرادی که ما را در این امر بزرگ یاری رسانده اند کمال تشکر و تقدیر را به عمل آورده و از خداوند منان توجه و عنایت خاص امیرالمومنین (ع) را برای این بزگواران خیر و نیک اندیش خواهانیم.

 

کد خبر 1169842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha