نماینده ولی فقیه در استان کرمان با خانواده سردار شهید الله دادی دیدار کرد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با خانواده شهید مدافع حرم سردار محمدعلی الله دادی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سیرجان؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی در ادامه سفرهای شهرستانی؛ به سیرجان سفر کرد و در جریان این سفر با خانواده شهید مدافع حرم سردار محمدعلی الله دادی دیدار و گفتگو کرد.

 

 

سردار محمد علی الله دادی، در سال ۱۳۴۲ در شهر پاریز سیرجان به دنیا آمد؛ با شروع انقلاب وارد نهادهای انقلابی شد. در سال ۶۲ برای خدمت به مناطق محروم به کهنوج رفت؛ در دوران دفاع مقدس در لشکر ۴۱ لشکر ثارالله به عضویت در تیپ ادوات در آمد.

 

 

پس از شهادت حاج مهدی زندی مسئولیت فرماندهی تیپ ادوات لشکر را بر عهده گرفت؛ جانشینی لشکر ۳۸ ذوالفقار نیروی زمینی، فرماندهی تیپ رمضان لشکر ۲۷ حضرت رسول (صلی الله علیه وآله) و فرماندهی سپاه الغدیر یزد از دیگر مسئولیت های ایشان پس از دوران دفاع مقدس است.

 

 

ایشان در ۲۸ دی ماه ۱۳۹۳ به همراه چند نفر از رزمندگان برجسته حزب الله از جمله جهاد مغنیه، فرزند شهید عماد مغنیه در اطراف شهر مزرعه الامل در منطقه قنیطره، هدف حمله موشکی بالگرد اسرائیلی قرار گرفتند. 

 

 

روزنامه کویتی «الرأی» فاش کرده بود که رژیم صهیونیستی به خوبی می دانست گروهی که در روز یکشنبه (28 دی ) در «قنیطره» واقع در جنوب سوریه هدف قرار داد، چه کسانی بودند و «محمد علی الله دادی» سردار ایرانی را توسط رصد  یک «خط تلفن» سوری رهیابی می کرده است.

 

 

شهید الله دادی مورد توجه خاص حاج قاسم بود؛ تا آنجا که در مراسم تدفین ایشان شخصاً شرکت کرد و زیارت عاشورا خواند.

کد خبر 1167444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha