شورای فرهنگ عمومی نقش مهمی در توسعه فرهنگ ایفا می‌کند

حجت‌الاسلام کلاه‌کج شورای فرهنگ عمومی را یکی از مهمترین شوراهای کشور دانست و گفت: این شورا می‌تواند نقش مهمی در توسعه فرهنگ ایفا کند و همه باید خود را موظف به توجه به این شورا و تبیین و اجرای فعالیت‌های تعریف شده آن بدانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام رضا کلاه‌کج» امروز (سه‌شنبه 30 فروردین) در نشست هم اندیشی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با حوزه علمیه خواهران خوزستان اظهار کرد: شورای فرهنگ عمومی یکی از مهمترین شوراهای کشور است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان بر اهمیت انجام فعالیت‌های فرهنگی و تاثیر مثبت آن بر افکار عمومی تاکید کرد و افزود: شناخت و بررسی فرهنگ عمومی به عنوان مهم‌ترین دغدغه‌ها و نگرانی‌های مردم و افکار عمومی، مسئولان و صاحب نظران بیش از پیش احساس می‌شود.

 

وی عنوان کرد: «فرهنگ عمومی» از جمله کلیدواژه هایی است که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری است از این رو شناخت ویژگی‌های فرهنگ عمومی امری ضروری است.

 

حجت الاسلام کلاه کج تصریح کرد: شورای فرهنگ عمومی می‌تواند نقش مهمی در توسعه فرهنگ ایفا کند و همه باید خود را موظف به توجه به این شورا و تبیین و اجرای فعالیت‌های تعریف شده آن بدانند.

 

نشست شورای فرهنگ عمومی، نشست خبری با اصحاب رسانه، نشست تخصصی با فعالان مد و لباس از جمله برنامه‌های سفر یک روزه سید مجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور به خوزتسان است.

 

کد خبر 1167446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha