ارتش جمهوری اسلامی یک ارتش مکتبی است

حجت الاسلام سبزه کار با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ارتش مکتبی است، گفت: ارتش در طول انقلاب اسلامی با بصیرت خود افتخارات بسیاری را ثبت کرده است و امروز هم ارتش در خط حمایت از ولایت فقیه و مقابله با کفر و باطل قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، به مناسبت روز ارتش و در راستای اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم امروز (۳۰ فروردین) با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان جنوبی و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بیرجند از خانواده «حسین پدید» از یادگاران دفاع مقدس و فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران تجلیل به عمل آمد.

 

حجت الاسلام «ابراهیم سبزه کار» مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان جنوبی در این دیدار اظهار داشت: ماه مبارک رمضان سفره بسیار پر خیر و برکت است و خداوند متعال در این ماه هر گونه مهمان را به نحو احسن می خرد.

 

وی در ادامه بیان کرد: خداوند در این ماه آن قدر ناز بنده اش را می کشد و می گوید که حتی بوی دهان روزه دار من از انواع بوها و عطرها برای من خدا ارزشمند تر است و فرصت ها زود می گذرد و امیدواریم خداوند توفیق بندگی و عبادت را به ما بچشاند.

 

حجت الاسلام سبزه کار در خصوص طرح ملی سه شنبه های تکریم گفت:در این طرح همراه با بچه های مسجد در روزهای سه شنبه به دیدار خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران می رویم و زیبایی مسجد به این است که به پیشکسوتان خودش توجه داشته باشد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان جنوبی ادامه داد: اگر امروز امنیت و آرامش داریم به خاطر تلاش هایی است که شهدا و ایثارگران و جانبازان بر حسب احساس تکلیف خود انجام داده اند.

 

وی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ارتش مکتبی است، گفت: ارتش در طول انقلاب اسلامی با بصیرت خود افتخارات بسیاری را ثبت کرده است و امروز هم ارتش در خط حمایت از ولایت فقیه و رهبری و مقابله با کفر و باطل قرار دارد.

 

«حسین پدید» هم در این دیدار اظهار داشت: در زمان آغاز جنگ تحمیلی به عنوان اولین فرمانده یگان منتخب مرکز 04 بیرجند جهت اعزام به جبهه حق انتخاب شدم و به عنوان خط شکن در تمام عملیات ها حضور داشتم.

 

این جانباز سرافراز در ادامه بیان کرد: در اوایل انقلاب اسلامی چندین اتفاق افتاد تا ارتش جمهوری اسلامی را منحل کنند و به لطف خدا هیچ کدام از این نقشه های شوم دشمن به سرانجام نرسید.

 

وی با بیان اینکه خاطرات خود را در کتابی چاپ کرده ام، گفت: ارتش جمهوری اسلامی با دست خالی در مقابل ارتش منظم عراق که مورد حمایت دنیا بود ایستادگی می کرد و تمامی عملیات ها در جنگ تحمیلی به صورت ادغامی انجام می شد.

 

پدید در پایان عنوان داشت: بیان واقعیت های دوران دفاع مقدس برای نسل های آینده بسیار نیاز است تا با اهداف و پیام های شهدا و نقشه های دشمن بیش از گذشته آشنا شوند.

 

 

کد خبر 1167490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha