نیروها در جهاد کشاورزی باید شبانه روز خدمت به مردم را مورد توجه داشته باشند

حجت الاسلام رحمانی مهر با بیان اینکه طبیعت و کشاورزی استان مازندران سرزنده و برای پیشرفت آماده است که باید به درستی از آن استفاده کرد، گفت: نیروها در جهاد کشاورزی باید شبانه روز خدمت به مردم را مورد توجه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام «روح الله رحمانی مهر» شامگاه (۲۹فروردین) در نشست با حجت الاسلام والمسلمین «محمدباقر محمدی لائینی»نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه در انتصابات در جهاد کشاورزی استان مازندران توانمندی در کنار تحصیلات و سن مورد توجه بوده است.

 

مدیرکل حوزه نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: افرادی که در پست نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان ها منصوب می شوند باید ادامه دهنده راه امامین انقلاب باشند.

 

وی با اشاره به اهمیت حرکت در مسیر ولایت فقیه، به سفارش نماینده ولی فقیه درمازندران برای انتصاب حجت الاسلام محمد علی رضا پور برای نماینده ولی فقیه درجهاد کشاورزی استان اشاره و بیان کرد: ایشان جوان کارآمد و انقلابی و خلاق هستند و امید داریم که در این منصب مفید فایده باشد. 

 

حجت الاسلام رحمانی مهر با بیان اینکه نیروها در جهاد کشاورزی باید شبانه روز خدمت به مردم را مورد توجه داشته باشند، گفت: مازندران منطقه ای بسیار ارزشمند است که در تمام بخش ها همواره نقش محوری در کشور دارد.باید برای استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های این استان در راستای رفع مشکلات کشور برنامه داشت.

 

وی افزود: طبیعت و کشاورزی استان مازندران سرزنده و برای پیشرفت آماده است که باید به درستی از آن استفاده کرد.

 

حجت الاسلام رحمانی مهر با بیان اینکه نظارت بر قیمت مرغ، گوشت، محصولات کشاورزی بر عهده نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان است، اظهار امیدواری کرد: این مهم در این خطه از شمال کشور به درستی عملیاتی شود.

 

 

کد خبر 1167493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha