اجازه سوءاستفاده و دست‌اندازی به سفره مردم به احدی داده نمی‌شود

عباسی میزان قابل قبولی از کالاهای اساسی در گیلان، ذخیره‌سازی شده است گفت: اجازه سوءاستفاده و دست‌اندازی به سفره مردم به احدی داده نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، « اسدالله عباسی» امروز(سه‌شنبه، ۳۰ فرودین) پس از بازدید از اداره کل غله استان در جمع خبرنگاران، هدف از این بازدید را بررسی میزان ذخایر کالاهای اساسی همچون شکر، برنج، گندم و موجودی این کالاها عنوان و بیان کرد: هم اکنون میزان ذخایر گندم ۸۵ هزار تن، آرد ۲۵ هزار تن، برنج یک هزار تن و شکر هم ۸۰۰ تن است ضمن آنکه از تهران هم درخواست شده و جای نگرانی نیست.

 

استاندار گیلان ادامه داد: دستگاه های نظارتی، تعزیرات و فرمانداران با همکاری اتحادیه ها و صنوف مختلف؛ بر نحوه توزیع این کالاها، کیفیت پخت نان و توزیع عادلانه آرد به همه مناطق نظارت مداوم دارند و تکلیف کرده ام پای کار باشند.

 

وی با یادآوری تأکیدات مداوم خود بر ضرورت افزایش کیفیت نان، به مردم اطمینان‌خاطر داد که مسئولان مربوطه در زمینه تامین کالاهای اساسی و نیز نظارت بر قیمت آنها، با جدیت در میدان عمل هستند.

 

نماینده عالی دولت در گیلان تاکید کرد که اجازه سوءاستفاده به هیچ سودجویی داده نمی شود و هیچ کس حق دست اندازی به سفره و معیشت مردم را ندارد.

 

عباسی ضمن قدردانی از بازاریان و کسبه منصف، از مردم خواست خود نیز ناظر بر وضعیت بازار باشند و در صورت مشاهده تخلف در هر بخشی؛ موضوع را به فرمانداری ها، بخشداری ها و نیز دستگاه های نظارتی که راه های ارتباطی با آنها اطلاع رسانی شده، اعلام کنند.

 

استاندار گیلان با همراهی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و شمار دیگری از مدیران؛ از بخش های مختلف اداره کل غله استان از جمله انبار برنج و شکر، آزمایشگاه ها و حوزه اداری بازدید کرد.

 

کد خبر 1167500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha