یکی از موانع حوزه فرهنگ عدم تعامل و گفتگو است

حجت الاسلام مصطفی گرجی تلاش صبورانه در مسائل فرهنگی را مهم خواند و یکی از موانع در حوزه فرهنگ را عدم تعامل و گفتگو دانست و گفت: فعالیت های کانون ها باید به روز و کارآمد شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت الاسلام مصطفی گرجی، در حاشیه بازدید از فعالیت های کانون فرهنگی هنری سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: پیوست نام سردار به فعالیت های فرهنگی، مسئولیت را سنگین می کند.

 

 

مدیرستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان خاطرنشان کرد: کار تمیز فرهنگی سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، امروز ایشان را جهان شمول کرده است.

 

 

وی در ادامه مسجد قائم عجل الله تعالی را از مساجد شاخص استان دانست که هیئت شهدای بیت الله الحرام آن سابقه ای دیرینه دارد و جزو هیئات موفق است.

 

 

حجت الاسلام گرجی اظهار کرد: وقتی یک هیئت واحد آموزش دارد یعنی کار تمیز فرهنگی ارائه می دهد و وقتی این هیئت نشان می شود می تواند مخاطب جذب کند.

 

 

وی تلاش صبورانه در مسائل فرهنگی را مهم خواند و یکی از موانع در حوزه فرهنگ را عدم تعامل و گفتگو دانست و گفت: فعالیت های کانون ها باید به روز و کارآمد شود.

 

 

مدیرستاد کانون های مساجد استان کرمان با تأکید بر لزوم تعهد و تخصص در کنار هم، تصریح کرد: مربی کانون باید مسلح به سلاح روز باشد و دانایی و دینداری و دردمندی را توأمان داشته باشد.

 

 

وی  با تأکید بر اینکه کانون فرهنگی هنری مساجد نباید قائمِ به شخص باشد و حتماً باید کار تشکیلاتی کرد؛ افزود: کار فرهنگی باید نظامات هم داشته باشد و دانش بنیان نیز باشد.

 

 

حجت الاسلام گرجی با تأکید بر اینکه ارکان کانون اعم از امام جماعت و ... باید الگو باشند؛ یادآور شد: در کنار اخلاق نیکو باید پاسخگوی سئوالات و نیازهای مراجعین مسجد نیز باشید.

 

کد خبر 1167507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha