شب شعر آیینی «آیات عدالت» در خراسان شمالی برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از برگزاری شب شعر آئینی «آیات عدالت» در مجتمع فرهنگی و هنری گلشن بجنورد خبرداد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «رضا رضایی» ظهر امروز سه شنبه (۳۰ فروردین ماه) اعلام کرد: شب شعر آئینی «آیات عدالت» با حضور 15 تن از شاعران استان و سه تن از شاعران کشوری یکم اردیبهشت ماه در  تالار مجتمع فرهنگی و هنری گلشن بجنورد برگزار خواهد شد. 

 

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه این شب شعر به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان و شب های لیالی قدر برگزار می شود، اظهار کرد: شاعران در وصف مولای متقیان امام علی  (ع) و ماه مبارک رمضان به قرائت اشعار خود می پردازند.  


رضایی بیان کرد: شعر آیینی از دیرباز برای زنده نگه داشتن شعائر دینی  و مدح و ستایش ائمه اطهار علیهم السلام رواج داشته و شاعران در این زمینه با اشعار تأثیرگذار خود نقش مهمی در معرفی آن داشته اند.

 

وی خاطرنشان کرد: برگزاری این گونه شب شعر ها در مناسبت های مختلف راهکار خوبی برای ایجاد ارتباط و آشنایی دوسویه شاعران و تبلور اندیشه های هنری آنان است.

 

گفتنی است؛ شب شعر آئینی «آیات عدالت» پنج‌شنبه یکم اردیبهشت ماه سال جاری ساعت 16 و 30 دقیقه به همت معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و با همکاری شورای شعر استان و موسسه فرهنگی و هنری امتداد فرهنگ اردیبهشت بجنورد در مجتمع فرهنگی و هنری گلشن بجنورد با حضور شاعران و علاقه‌مندان برگزار می شود.

 

 

کد خبر 1167544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha