ساماندهی فاضلاب شهر دلبران را به صورت جدی پیگیری می‌کنیم

فرهاد با اشاره به اینکه ساماندهی فاضلاب شهر دلبران از دغدغه های شرکت به شمار می رود از پیگیری ویژه این مسئله خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، محمد فرهاد مدیرعامل شرکت آبفا کردستان امروز سه‌شنبه ‌(30 فروردین ماه) در جلسه با اعضای شورای شهر دلبران مدیرعامل شرکت آبفا کردستان اظهار کرد: در بخش آب و فاضلاب نواقصی از گذشته وجود داشته که بخش عمده آن ناشی از بحث اعتباراتی بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه منابع مالی در اختیار شرکت از دو محل جاری و طرح‌های عمرانی است، افزود: به دلیل محدودیت‌های درآمدی در بخش اعتبارات داخلی نمی‌توان انتظار زیادی برای اجرای پروژه داشت و باید پروژه‌ها از طریق اعتبارات طرح های عمرانی اجرا شود.

 

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان خاطرنشان کرد: بخشی از اعتبارات طرح های عمرانی به صورت استانی و بخشی فرا استانی و ملی است و اعتبارات استانی از طریق سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ابلاغ می شود.

 

فرهاد با بیان اینکه موضوع ساماندهی فاضلاب شهر دلبران همواره جزو دغدغه های ما بوده است، گفت: از شورای شهر دلبران انتظار داریم دریافت اعتبار جهت این امر از محل اعتبارات استانی را از فرمانداری شهرستان قروه پیگیری کنند.

 

وی با بیان اینکه اولویت دولت تکمیل پروژه های نیمه تمام و پس از آن تعریف پروژه های جدید است، گفت: در سفر سال گذشته وزیر، ساماندهی فاضلاب روستاهای استان و 18 شهری که تأسیسات فاضلاب ندارند به تصویب رسید و موضوع تأسیسات فاضلاب شهر دلبران را نیز از این مسیر پیگیری می‌کنیم.

 

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان با تأکید بر اینکه خط قرمز شرکت در بحث آب شرب کیفیت است، خاطرنشان کرد: حوزه کنترل کیفی شرکت و همچنین مرکز بهداشت به صورت مداوم کیفیت و سلامت آب شرب را پایش می کنند.

 

تلاش برای تأمین دیزل ژنراتور برای پمپ‌های آب و توجه بیشتر به شستشوی مخازن سطح شهر از دیگر موضوعات مطرح در این جلسه بود.

 

پایان پیام/۷۱۳

کد خبر 1167556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha