توزیع کمک‌های مومنانه ادامه دهنده حرکت شهید سلیمانی است

سلطانقلی،گفت: توزیع کمک‌های مومنانه ادامه دهنده حرکت شهید سلیمانی است و باعث می‌شود راه مبارزه را از شهید سلیمانی یاد بگیریم.

 ارسلان سلطانقلی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: نهضت کمک مؤمنانه یک پشتوانه مردمی برای انقلاب اسلامی است و سبب امیدآفرینی بین نیازمندان و مستضعفان جامعه خواهد شد.

 
فرمانده سپاه اسلام آبادغرب افزود: امروز اگر کسی گره‌ای از مشکلات مردم باز می‌کند، باید بداند که در خط مقدم دفاع از انقلاب قرار دارد.
 

وی خاطر نشان کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان و میلاد کریم اهل بیت مام حسن مجتبی (ع)،۸۰۰بسته معیشتی در قالب کمک‌های مومنانه بین خانواده‌های نیازمند در راستای فرمان مقام معظم رهبری و طرح شهید سلیمانی با رعایت پروتکل های بهداشتی توزیع شده است.

 

سلطانقلی تصریح کرد: این بسته های معیشتی شامل برنج و مرغ و ارزش هر بسته بیش از ۳۰۰ هزار تومان است که به نیازمندان و خانواده‌های آسیب دیده از کرونا اهدا می‌شود. 

 

فرمانده سپاه اسلام آبادغرب اظهار کرد: کمک های مومنانه از طریق حوزه های مقاومت بسیج محلات، اقشار و گروه های جهادی بسیج سازندگی این ناحیه در بین خانواده بی بضاعت شهرستان توزیع شده است.

کد خبر 1167557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha