لزوم ایجاد فرصت اندیشه ورزی در دانشگاه ها

آیت الله دژکام گفت: اساتید باید با دانشجویان جوان همکاری کنند زیرا اندیشه جوانان و اندیشمند بودن آنها نتایج روشنی در پی دارد و فرصت اندیشه ورزی را باید در دانشگاه ایجاد کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت الله «لطف الله دژکام»، امروز (سه شنبه 30 فروردین) در آئین افتحاییه اولین رویداد دانشجویی ویژه رتبه های برتر دانشگاه شیراز گفت: خدای متعال یاور اهل ایمان است و شاهد حضور نیروهای جوان اهل علم و دانش و با ایمان در اولین رویداد دانشجویی ویژه رتبه های برتر دانشگاه شیراز هستیم.

نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز ادامه داد: برای روشن شدن راه جامعه باید تلاش کرد و حضوری شدن مدارس و تلاش والدین برای تحصیل فرزندانشان، اقدامی برای آینده روشن فرزندان است.

وی اضافه کرد: اساتید باید با دانشجویان جوان همکاری کنند زیرا اندیشه جوانان و اندیشمند بودن آنها نتایج روشنی در پی دارد و فرصت اندیشه ورزی را باید در دانشگاه ایجاد کنیم.

امام جمعه شیراز تاکید کرد: در مورد سعادت مندی و آینده روشن در کتاب «اشارات و تنبیهات» ابن سینا تاکید شده و پشتوانه فلسفی برای آینده روشن لازم است و باید پشتوانه فلسفی خود را با دانشجویان نخبه که با رتبه های برتر وارد دانشگاه شده اند به مشارکت بگذاریم.

وی ادامه داد: امروز به شکل اجتماعی می خواهیم به فکر ‌آینده روشن نسل بعدی باشیم و از استاندار، طلبه تا تمام مسئولان باید برای آینده روشن نسل آینده تلاش کنیم.

آیت الله دژکام تاکید کرد: تعامل استاد و دانشجو نتایج مثبتی دارد و دانشجویان ما باید به شکل درست به مطالبه گری بپردازند و برای آینده روشن همفکری کنند.

کد خبر 1167581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha