جوانان باید به کتابخوانی دعوت شوند

حجت‌الاسلام عاقل‌زاده گفت: جوانان باید به کتابخوانی دعوت شوند چرا که این مهم بر دانش و داشته‌‌های آنان می‌افزاید.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت الاسلام حمیدرضاعاقل زاده مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان امروز سه‌شنبه (30 فروردین‌ماه) در آیین اختتامیه یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در سنندج اظهار کرد: در دولت نهم پیشرفت‌های خوبی در حوزه علمی داشتیم اما در چند سال اخیر دچار افت بودیم و امیدواریم در دولت جدید ضعف‌ها جبران شود.

 

وی تقریض رهبر انقلاب بر کتاب فرهنگی را بسیار ارزشمند دانست و اضافه کرد: جوانان باید به کتابخوانی دعوت شوند چرا که این مهم بر دانش و داشته‌‌های آنان می‌افزاید.

 

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان با تاکید بر ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در میان نسل جوان جامعه اظهار کرد: کتابخوانی به اندیشه‌ها و داشته‌های انسان عمق می‌دهد.

 

وی با بیان اینکه در این چند سال اخیر یکی از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) بحث علمی و کتابخوانی بوده که افق دید ایشان برای این مهم در ۲ مرحله است که یک بخش آن پیشرفت در مباحث علمی و بخش دیگر مباحث فرهنگی است.

 

حجت‌الاسلام عاقل‌زاده با تاکید بر اینکه باید کتابخوانی براساس ارزش‌ها و اصول انقلابی و دینی ما باشد، اعلام کرد: مسئولان فرهنگی باید بر این مهم نظارت داشته و کتاب‌هایی را در جامعه ترویج دهند که بر دین و انقلاب ما مطابقت داشته باشد.

 

در ادامه این آیین از برترین‌های یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی کردستان تجلیل شد.

 

یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی از سری برنامه‌های نوزدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری است که در استان های کشور برگزار می‌شود.

 

پایان پیام/۷۱۳

کد خبر 1167632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha