برگزاری رویداد استارتاپی در نمایشگاه بین‌المللی قرآن/ آموزش تجربه‏‌محور کارآفرینی به بازدیدکنندگان

مسئول غرفه فضای سایبری و فرهنگ دانش‌بنیان نمایشگاه قرآن از برگزاری رویداد استارتاپی در محورهای متنوع همچون آموزش، تبلیغ و ترویج قرآن کریم، گردشگری و توریسم، هنرهای تجسمی، معماری و ... خبر داد.

«سیدیاسر ساجدی»، مسئول غرفه فضای سایبری و فرهنگ دانش‌بنیان نمایشگاه قرآن در گفت‌وگو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، درباره این بخش و برنامه هایش، اظهار کرد: رویداد استارت‏‌آپی اسلامی و قرآنی، از مجموعه فعالیت‏‌های غرفه فرهنگ دانش‌بنیان نمایشگاه قرآن امسال است که طبق برنامه‏‌ریزی انجام شده از ۵ تا ۷ اردیبهشت‏‌ماه، در نمایشگاه قرآن کریم برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: با توجه به شعار انتخابی سال از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» برگزاری یک رویداد آموزشی و تجربی سه روزه، آموزش تجربه‏‌محور کارآفرینی اسلامی و قرآنی، امکان همکاری با کارآفرینان برتر کشور، برگزاری کارگاه‌های جنبی تخصصی با بهره‌گیری از اساتید مجرب، اهدای جایزه به سه تیم برتر و امکان حمایت از ایده‏‌های برتر در این غرفه انجام می شود.

 

ساجدی تصریح‌ کرد: هدف ما از برپایی این غرفه تقویت و گسترش زیست‌بوم استارت‏‌آپی با رویکرد اسلامی، قرآنی در کشور از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان متولی برگزاری نمایشگاه بین‏‌المللی قرآن کریم است.

 

وی ابراز کرد: این رویداد استارت‏‌آپی اسلامی و قرآنی در محورهای آموزش، تبلیغ و ترویج قرآن کریم، گردشگری و توریسم، هنرهای تجسمی، معماری و دکوراسیون داخلی، اسباب‏‌بازی و بازی‌های رایانه‌ای، سلامت و محصولات غذایی حلال، وب و اپلیکیشن و تولید محتوای چندرسانه‌ای و برگزاری رویدادهای اسلامی و قرآنی برگزار می‌شود.

 

به گفته ساجدی برای گروه‏‌های برتر در این رویداد استارت‏‌آپی اسلامی و قرآنی مبالغ ۶ و ۵ و ۴ میلیون تومان برای سه رتبه اول تا سوم در نظر گرفته شده است و علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در آن می‌توانند به پایگاه اطلاع‏‌رسانی  Evand.com/events/114startups مراجعه کنند.

 

گفتنی است، بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از 27 فروردین تا 9 اردیبهشت ماه در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) و از ساعت 17 تا 23 و 30 دقیقه میزبان بازدیدکنندگان از این تفرجگاه مذهبی است.

کد خبر 1167670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha