۱۷ هزار بسته معیشتی در بین مددجویان کمیته امداد استان زنجان توزیع شد

به گفته صالحی، در قالب رزمایش بخشش ایرانیان پویش اطعام مهدوی وافطاری ساده، با استقبال مناسب خیران قریب به ۱۷ هزار بسته معیشتی تهیه و بین خانواده های عزیز تحت حمایت توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با تبریک هفته اطعام نیازمندان واکرام ایتام، گفت: همزمان با شروع رزمایش اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان، تاکنون قریب به ۱۷ هزار بسته معیشتی، با مشارکت خیران بین ایتام و نیازمندان توزیع شده است.

 

روح اله صالحی همراهی مردم استان زنجان با برنامه های این نهاد را در ایام ماه مبارک رمضان مناسب توصیف کرد و افزود: در قالب رزمایش بخشش ایرانیان پویش اطعام مهدوی وافطاری ساده، زنجانی ها با مشارکت در تهیه وتوزیع غذای گرم، بسته های معیشتی وافطاری ساده در ماه مهمانی خدا سفره ایتام ونیازمندان را پربرکت کردند.

 

وی به تداوم پویش زنجان مهربان در هفته اکرام ایتام وشب های قدر نیز اشاره کرد و افزود: خیران ونیکوکاران در این ایام معنوی به عشق  ابوالایتام امام علی (ع ) و کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع )برای همراهی در طرح اکرام ایتام ومحسنین با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir حمایت مادی ومعنوی از فرزندان عزیز ایتام ومحسنین متقبل می شوند.

 

مدیرکل کمیته امداد استان با قدردانی از همراهی همیشگی خیران ونیکوکاران ضمن دعوت از خیران نیک اندیش زنجانی ادامه داد: خیرین زنجانی می توانند از طریق شماره گیری کد دستوری #۰۲۴*۸۸۷۷* وتلفن نیکوکاری ۳۳۱۱۶  ویا از طریق مراجعه حضوری به دفاتر ومراکز نیکوکاری این نهاد در سطح استان برای مشارکت در این طرح خیر خواهانه اقدام کنند.   

کد خبر 1167768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha